BLOG DUKE AMIENE REV

Khamis, Ogos 16, 2012

Ulasan Filem Total Rekall - Movie Review

Ulasan Filem Total Rekall - Movie Review

Total Rekall visual yang menakjubkan, anda tidak perlu apa-apa sebab lain untuk pergi melihat. Bandar kelihatan jauh dari asal, sebenarnya ia sangat mengingatkan Blade Runner, tetapi ia adalah jauh lebih hebat daripada Blade Runner bahawa ia adalah mudah dpt berjanji. Pada asasnya, sesiapa yang berharap untuk melihat Ridley Scott dan yang besar "dunia bangunan" mengambil menikam di Runner lain Blade dengan teknologi hari ini harus berputus asa itu, filem ini tidak akan melebihi di "Dunia itu realistik Bangunan" jabatan. Ketika dunia pergi ke neraka dan kemanusiaan benar-benar tidak mempunyai pilihan lain tetapi untuk mula membina "up" untuk terus hidup dalam beberapa bahagian yang didiami Bumi kita akan melihat kembali pada pembuatan semula Total Rekall dan mengatakan bahawa ia adalah lebih realistik.

Bahagian kedua terbaik daripada filem itu adalah jelas bahawa ia mempunyai bintang wanita yang sangat menarik. Pengarah payed perhatian khusus untuk memastikan bahawa kapas putih Kate Beckinsale seluar puntung berpakaian tidak sengaja mendapatkan ketinggalan satu adegan kulit dalam filem, walaupun tempat kejadian yang agak serius. Beckinsale walaupun sepenuhnya berpakaian amat panas apabila dia mabuk benar dan menyerang. Jessica Biel, sering dilemparkan sebagai "satu seksi" hari ini kelihatan berpakaian dan dataran berbanding Beckinsale, mungkin ia adalah disengajakan. Malah Biel hanya tersenyum sekali yang saya boleh ingat di seluruh filem, tetapi ia pasti menokok adegan yang agak suram.

Homages untuk filem asal baik dilakukan. Kami melihat tiga puting, saya tahu bahawa ia adalah spoiler, tetapi sesetengah orang tidak melihat filem-filem tanpa puting dalam mereka, dan ini mempunyai tiga! Saya fikir bahawa kami hanya akan mendapatkan belahan tiga berdasarkan treler dan con komik, tetapi saya agak terkejut. Terdapat beberapa homages yang lain yang cukup ikonik yang saya wont merosakkan, tetapi saya fikir yang paling akan menghargai.

Sekarang adalah masa untuk kritikan. Masalah gambaran besar dalam filem ini bermula yang sangat baik, saya bercakap tentang bersamaan baru ke Marikh yang menjadi tanpa oksigen. Selepas pengenalan masalah menarik-ness dengan cepat mula pudar kerana mereka mula menambah aspek filem lain yang hanya jadi sangat jelas. Jika anda melihat filem ini, maka anda berkemungkinan besar dilihat orang-orang filem lain, dan titik plot yang mereka gunakan tidak dalam orang-orang filem lain yang asal. Apabila klimaks akhirnya memukul, sekali lagi, ia dikoyakkan dari filem lain.

Masalah besar yang saya rasa semua orang akan notis dalam 30 saat pertama filem bahawa mereka telah membunuh salah satu titik plot yang paling penting filem asal hak off kelawar. Mereka cuba untuk bermain kabur kemudian, tetapi melainkan jika anda benar-benar melambatkan anda tidak akan jatuh sebagai ahli penonton, ia dipercayai aksara walaupun. Terdapat ketawa kecil murah pada akhir bahawa jenis mempunyai menyeronokkan dengan itu walaupun.

Sebagai tidak asli sebagai cerita saya dapati mudah untuk membenarkan ia luncurkan. Apabila harapan saya untuk sesuatu yang asal putus-putus cerita yang terus berjalan lancar. Cerita ini adalah sesuatu yang baru, tetapi ia masih mengalir lancar dan berfungsi dengan baik.