BLOG DUKE AMIENE REV

Isnin, Ogos 14, 2006

Lelaki Buaya Darat - Ratu

Lelaki Buaya Darat - Lirik Lagu Popular Dari Indonesia
Artis: Ratu
Nota: Lirik dan kord gitar

Intro: F D

G D G D
Lihatlah… pada diriku

G D Em D
Aku cantik dan menarik dan kau dekati aku

G D G D
(*) Kuberi s’galanya… cinta harta dan jiwa

G D
Tapi kau malah menghilang bagai hantu

Em A
Tak tahu malu (sakitnya aku)

D G Em A
Reff: Ooh… lelaki buaya darat… busyet aku tertipu lagi

D G Em A
Ooh… mulutnya manis sekali tapi hati bagai s’rigala… ooh

DM G7 DM G7
Ku tertipu lagi… ooh… ku tertipu lagi… ooh…


Kembali ke: (*)

G D G D
Mungkin aku bodoh, mungkin aku naïf

G D Em A
Atau mungkin kamu memang penjahat wanita


Kembali ke: Korus

Em G D A
Oh… untungnya aku masih punya kekasih yang lainnya

Em G Bb A
Tapi mengapa aku masih saja tertipu olehnya


Kembali ke: Korus