BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, Ogos 27, 2006

Saya Tak Dapat Ulas Blog Ini... Lebih Lanjut

Pada hari ini, buat pertama kalinya ada sebuah blog yang tidak dapat saya ulas.
Blog ini mengingatkan saya pada suatu kisah silam...
Maafkan saya, saya tidak dapat ulas blog ini...
Harap-harap Tuan Punya Blog ini masih...
masih hidup... dan teruskan kehidupan anda
sehingga detik-detik terakhir.
permintaan anda supaya saya mengulas blog anda
tidak akan dapat saya penuhi...
blog anda hampir-hampir menyamai kisah hidup saya...
dan saya tidak seperti anda...
saya tidak akan berpaling ke belakang...
tidak akan menceritakan kisah itu.
tidak sekali-kali...
dan ia adalah satu yang terlarang untuk disebut-sebut lagi.
Redha dengan ketentuannya.
SAYA MAHU SAMBUNG BERCUTI
untuk perlawanan pada minggu depan.
Eh, adakah kita ditakdirkan untuk bertemu?