BLOG DUKE AMIENE REV

Isnin, Ogos 28, 2006

Wow! Cuti Indah Permai

Pagi tadi banyak betul laman web kena sekat. Friendster pun kena sekat. Sekarang ni kalau waktu pejabat tak boleh buka blog. Apa nak jadi? Oleh yang demikian, saya terpaksa mengurangkan aktiviti menulis kecuali pada masa yang dibolehkan. Selain aktiviti akademik dan sukan dan banyak lagi benda-benda berfaedah yang boleh dilakukan.

Dalam keadaan yang bernasib baik itu, saya berjaya membuka laman web yang ada kaitan dengan percutian. Maklumlah sekarang ni tengah sibuk promosi percutian, saya pun nak juga tahu apa perkembangannya. Bersempena dengan kempen Cuti-cuti Malaysia ini, maka saya dengan sukacitanya menjemput anda untuk menjenguk pakej-pakej yang ditawarkan dalam laman web ini.

Di bawah ini antara beratus-ratus pakej percutian yang sempat saya teliti. Ada sebabnya kenapa anda boleh bayar RM1 sahaja. Ada banyak lagi yang berharga sekitar RM1 ke RM20, tapi saya rasa elok anda terokai sendiri laman web ni.



Aquaria KLCC, Kuala Lumpur
Member Price : RM1 (satu ringgit)
Normal Price : RM28
Duration : Per Person
Hits: 758




Theme Park Fun Packages, Genting Highland
Member Price : RM20 (dua puluh ringgit)
Normal Price : RM260
Duration : 2D/1N
Hits: 535




Salang Beach Resort, Tioman
Member Price : RM20
Normal Price : RM260
Duration : 3D/2N
Hits: 85



Suria Perhentian, Free N Easy, Terengganu
Member Price : RM46
Normal Price : RM286
Duration : 3D/2N
Hits: 2603



Mutiara Taman Negara, Pahang
Member Price : RM20
Normal Price : RM260
Duration : 3D/2N
Hits: 74


Ada banyak lagi. Di atas ni cuma sampel pakej sahaja. Untuk keterangan lanjut sila klik link di bawah ini:





Aha, saya minta tolong jangan ubah kod ini. Itu satu bentuk penganiayaan kepada diri saya ini. Saya pun nak cari makan juga. Manusia katakan. Apa-apa pertanyaan boleh dilihat menerusi laman web itu. Saya tengok laju benar orang masuk ke laman web ini.

Jika anda benar-benar berminat, pilih akaun A semasa mendaftar untuk mendapat diskaun tersebut. Bayaran pendaftaran adalah sebanyak RM150 perlu dilakukan. Wang anda akan dipulangkan semula selepas 90 hari, jika tidak ada apa-apa yang anda boleh lakukan.

KLIK DI SINI UNTUK KE LAMAN WEB PAKEJ PERCUTIAN MALAYSIA - LAWA LAMAN WEB DIA <-klik