BLOG DUKE AMIENE REV

Sabtu, Ogos 19, 2006

Kenapa Siti Nurhaliza Kahwin Dengan Datuk K?

Sebelum kita bercakap mengenai Siti Nurhaliza, perlu terlebih dahulu saya tanya para pembaca sekalian. Dalam gambar di atas, mana satukah Siti Nurhaliza? Nanti, kalau tak tanya nanti, takut ada pula yang tak kenal Siti Nurhaliza, jadi pula benda yang tidak elok-elok. Maka, dengan itu tercetuslah kontroversi.

Saya sengaja ingin mewujudkan 'kontroversi' dalam blog ini. Sebelum itu biar kita faham apa yang dimaksudkan dengan kontroversi. Ya, kontroversi itu bermaksud... ya? Ya? Ya? Paaannnnnnndaaaaaiiiiiiii... Senyum. Senyum.

Nampaknya anda telah faham maksud kontroversi, jadi tidak perlu saya terangkan lagi. Baiklah, kenapa Siti Nurhaliza kahwin dengan Datuk K? Ya, ada sebabnya.

Semua orang tahu, Siti Nurhaliza dan Datuk K akan melangsungkan perkahwinannya tidak lama lagi. Semua orang tahu Siti Nurhaliza akan bergelar isteri orang, tetapi berapa ramaikah antara kita yang tahu kenapa Siti Nurhaliza berkahwin dengan Datuk K?

Siti berkahwin dengan Datuk K kerana perkahwinan itu adalah dibenarkan di dalam Islam. Siti berkahwin dengan Datuk K kerana Datuk K itu lelaki dan Siti adalah perempuan.

Jadi, apa masalahnya?

Eh, awak semua tahu tak kenapa saya letak gambar selebriti terkenal bertudung dalam entri kali ini? Ada rahsianya. Ada niatnya. Ada tersirat teguran dan kesedaran untuk anda semua.

Semua orang ada pandangan yang tak semestinya sama. Kongsilah di sini kalau anda rasa anda tahu. Saya tak kata pendapat anda salah. Itu memang pendapat anda dan saya mengalu-alukan anda untuk berkongsi pandangan dan idea anda di sini.

Takut apa?

Ada gaya jurulatih tak? Jurulatih kena garang. Ngeh heh he (ketawa gaya Naruto).