BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, Disember 19, 2010

Limited Edition Blackberry Smartphones - DiGi BlackBerry Contest - What Berry Are You?

Kali ini, kita akan bercerita tentang satu peraduan internet yang menarik. Pertandingan ini dianjurkan oleh DiGi dan BlackBerry. Menerusi pertandingan ini, para peserta berpeluang untuk memenangi BlackBerry Smartphone Edisi Terhad atau Limited Edition.

Kita tentu biasa lihat Blackberry Smartphones seperti gambar di atas iaitu BlackBerry Torch yang terkenal dengan kemudahan melayari internetnya, atau BlackBerry BOLD 9780 yang juga merupakan QWERTY BlackBerry yang paling berkuasa, atau BlackBerry CURVE 9300 yang merupakan model BlackBerry kompak yang terbaik.

Peraduan yang sedang saya ceritakan ini, walau bagaimana pun adalah berkenaan langkah-langkah untuk memenang hadiah-hadiah berupa BlackBerry Smartphones Limited Edition seperti gambar di atas menerusi peraduan DiGi yang terkini iaitu "What Berry Are You?". Jika anda bernasib baik, peraduan ini boleh diakses menerusi iklan Nuffnangs yang tertera di sebelah kanan blog ini. Jika anda tidak menemui ikan tersebut, silalah guna akses kecil menerusi gambar iklan REBUTLAH BLACKBERRY di bahagian kanan blog ini juga.