BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, April 27, 2008

Peluang Permohonan Kemasukan Ke IPT Universiti Terbuka Wawasan



Sudahkah anda mengisi Borang UPU? Adakah anda tidak sempat membuat permohonan ke mana-mana IPTA? Anda masih berpeluang untuk berbuat demikian. Peluang untuk masuk ke Wawasan Open University menerusi pengambilan Julai 2008 sedang berlangsung sekarang.

Terdapat pelbagai bidang yang ditawarkan. Segeralah berkunjung ke laman web menerusi iklan yang disediakan di bahagian kolum kanan tengah web ini.

Iklan Wawasan Open University boleh dicapai menerusi Iklan Nuffnang. Sila rujuk pada Iklan Nuffnang yang berada di sebelah kanan blog ini. Rebutlah peluang yang masih ada ini.

Wawasan Open University turut menyediakan Open Distant Learning atau Pembelajaran Terbuka Jarak Jauh. Universiti Terbuka Wawasan ini sesuai untuk orang-orang yang sudah bekerja tetapi masih mahu belajar. Lepasan STPM dan yang setaraf dengannya digalakkan memohon. Permohonan untuk peringkat Ijazah Sarjana Muda atau lebih tinggi.

Menerusi syarat-syarat tertentu, pelajar bujang atau telah berkahwin juga layak memohon skim biasiswa yang khusus untuk pembelajaran di Universiti Terbuka Wawasan.

Juga, kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi tutor atau mengisi apa-apa jawatan kosong di universiti tersebut bolehlah memeriksa di laman web tersebut.

Iklan Wawasan Open University boleh dicapai menerusi Iklan Nuffnang. Sila rujuk pada Iklan Nuffnang yang berada di sebelah kanan blog ini. Inilah masanya untuk anda merebut peluang belajar.