BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, Ogos 23, 2009

Akan Datang: NOST - Pemburu Memori: Salah Satu Siri Dalam Koleksi Saga Amiene Rev

Amiene Rev akan muncul dengan sebuah lagi karya underground yang berjudul NOST - Pemburu Memori. Salah satu sekuel dalam Novel Saga Amiene Rev yang berjudul LEGENDARIS. Jangan sesekali mengaitkan aku dengan kehidupanmu atau kelak aku akan berupaya memburu memori silammu, mengubah nostalgia lalu. Ketika itu kau akan menyedari apa itu erti kesunyian dan apa itu erti kesedihan.

Legendaris: Nost - Sang Pemburu Memori

Ingatanku terhadap mu tidak pernah berakhir
Sehingga terbuai-buai di dalam mimpi
Aku ingin membuka tabir memori itu kembali
Supaya masa lalu dan kini dapat bercantum
dengan hadirnya kamu

Isi dan penuhi masa silamku
dengan kenangan kini

Mustahil! Mustahil! Mustahil!
Perlahan-lahan aku akan meragut ingatanmu
menghapuskan semua kenanganmu
menghilangkan segala nostalgiamu

Dengan itu aku akan terus hidup
Kekal abadi dalam ingatan setiap manusia
dan juga engkau