BLOG DUKE AMIENE REV

Selasa, Ogos 21, 2018

London Musical Circus - MCM Studio, Capital City Mall, Johor Bahru (Ogos 2018)

Saya sempat menonton London Musical Circus sekitar 2 jam di MCM Studio, Tingkat 7, Capital City Mall, Tampoi, Johor Bahru. Capital 21 merupakan taman tema di dalam bangunan (indoor theme park) terbesar di Asia Tenggara. Dengan tiket RM40, beli 1 percuma 1, harganya lebih kurang sama dengan harga tiket menonton wayang. London Musical Circus akan berlangsung dari 18 Ogos 2018 hingga 28 September 2018.

Antara persembahan yang menarik adalah persembahan menukar baju dalam sekelip mata selepas ditabur kepingan bercahaya dan juga selepas melalui tirai atau bekas, persembahan akrobatik, persembahan aksi motosikal di dalam sangkar, lagu-lagu dari filem The Greatest Showman dan lain-lain lagi.

Berikut adalah beberapa gambar yang sempat saya rakam sepanjang berada di London Musical Circus yang pertama di Malaysia.












Di bawah ini adalah gambar dalaman bangunan Capital City Mall yang masih belum dibuka sepenuhnya. Bangunannya kelihatan sangat menarik dari segi rekabentuk. Dikatakan akan menggabungkan sekitar 21 suasana bandaraya dari serata dunia.