BLOG DUKE AMIENE REV

Khamis, Oktober 02, 2014

the others 013

23 SEPTEMBER 2014: Apa yang berlaku hari ini?
1. Budak-budak tingkatan 1 menawarkan aku menjadi jurulatih bola sepak/futsal pasukannya.
2. Budak-budak tingkatan 2 di sebuah kelas, beramai-ramai mahu mengajak aku pergi ke pantai beramai-ramai.
3. Budak-budak melayan aku dengan baik di setiap kelas.
Nampaknya, aku masih diterima oleh budak-budak walaupun aku sudah nyatakan bahawa aku ini orang gila.
Namun apakah yang aku fikirkan apabila kumpulan budak-budak di atas mengajak aku? Ini apa yang aku fikir.
1. Aku bimbang bergaul dengan budak-budak tingkatan 1 akan menyebabkan pemikiran aku menjadi seperti budak-budak, dan dengan ini the others akan kembali merampas diriku.
2. Aku sudah lama tidak makan, keluar dengan budak-budak ini akan memaksa aku untuk makan bersama-sama dengan mereka. Sepanjang aku tidak makan (hanya minum), aku dapati aku telah berjaya melemahkan the others. Berat badan aku juga susut dengan cepat. Hari ini adalah hari ke-8 tanpa makan.
3. Aku rasa bangga budak-budak melayanku dengan baik. Namun aku terdengar beberapa suara biadab yang aku akan ambil tindakan pada kemudian hari. Oh, ya. Aku juga sudah bersedia untuk saman malu beberapa individu tertentu yang telah cuba mengaibkan aku.
Hari ini, adindaku menelefonku, dan bertanya sama ada aku mahu ke Kuala Lumpur untuk bertemu dengan psikiatri. Aku masih menangguhkannya, kerana aku rasa aku masih boleh melawan the others, iblis, thogut, azazil dan sekutunya.
Petang tadi ada seorang budak perempuan gatal tingkatan dua cuba menggoda aku. Aku akan melaporkan kepada pihak pentadbir, esok untuk tindakan lanjut.