BLOG DUKE AMIENE REV

Isnin, Jun 03, 2013

Ramai Orang Melihat 1111

KAJIAN KES DAN SIASATAN: Ramai Orang Melihat 1111

The Lullites terbaru menyalurkan adalah jawapan kepada soalan dari Martin Canovas: "Apa yang dimaksudkan dengan nombor 1111 yang begitu ramai orang melihat berulang-ulang kali?"

The Lullites bercakap tentang getaran jajaran daripada phenonmena ini berangka dan juga tentang mengapa ini adalah satu momentum inspirasi untuk Bumi dan manusia.

Membaca teks selepas audio untuk transkripsi penuh dengan kata-kata mereka.

Transkrip

Hello, kami adalah Lullites.

Kami telah menerima soalan anda tentang nombor 1111 (eleven-eleven.) Ia adalah satu soalan yang sangat biasa, dengan jawapan yang berbeza.

Dari sudut pandangan kita - getaran dibangkitkan - kita melihat jajaran yang mudah tenaga yang diwakili oleh empat orang. 4 adalah sentiasa beberapa kira-kira dan 1, sudah tentu, adalah beberapa permulaan. Bermula, sebenarnya, wujud pada ketiadaan, apa yang anda akan memanggil 0. Tetapi tindakan yang bermula pada 1. Ini bermakna bahawa apabila anda melihat empat orang, anda mempunyai baki yang lengkap, kebaharuan lengkap dan permulaan pergerakan dalam arah yang baru.

Baki lengkap juga wujud dalam mengesakan, Sumber dari mana semua perkara yang akan datang. 1111 adalah saat mengesakan dan sentiasa tanda permulaan baru, momentum mula bergerak ke arah yang berbeza. Ia adalah tenaga yang sangat ringan dan mengambil masa untuk berada dalam jajaran yang lengkap, yang kira-kira yang lengkap permulaan baru, menambah mengesakan lebih ringan dan lebih kepada dunia.

Sudah tentu, 1111 (1111) telah sentiasa wujud, tetapi orang kini mula melihat ia, untuk melihat ia sering cukup untuk menyedari bahawa terdapat perubahan yang berlaku di planet anda atau, sekurang-kurangnya, dalam realiti anda planet anda. Sudah tentu, ini tidak boleh menjadi begitu pada masa lalu purba kerana anda tidak mempunyai ini mudah, apa yang anda panggil, jam digital sekarang. Perwakilan, perwakilan visual masa adalah seperti yang anda tidak dapat melihat nombor yang mudah dalam jajaran yang anda boleh sekarang. Dan, sudah tentu, pengiktirafan 1111 tidak begitu ketara apabila jam digital anda terlebih dahulu wujud. Ia akan mula berlaku lebih dan lebih, dan orang-orang yang mempunyai kesedaran diri atau rohani yang sangat sedikit pada semua, akan mula mengambil nota itu. Dan setiap kali anda mengambil perhatian, ia mewujudkan satu anjakan ketara dalam tenaga dalam badan anda sendiri, dalam aura anda sendiri atau tenaga chi.

Ia adalah cara peralihan tenaga yang halus yang berlaku di sekeliling anda, membantu untuk menyediakan anda untuk manifestasi muktamad. Dan pada masa yang sama, jika anda berhenti dan menyumbang kesedaran anda, pengiktirafan anda satu permulaan baru, pengiktirafan anda negeri mengesakan bahawa semua perkara yang wujud dari perkara yang sama - jika anda berhenti dan menyumbang kesedaran ini hanya dengan memikirkan ia, mengakui ia, tersenyum pada itu, anda menyumbang kesedaran ini kepada dunia keseluruhan dan ia membantu untuk halus beralih ke tempat yang aman dan kegembiraan, tenaga yang lebih tinggi dimensi rohani ke arah mana planet anda dan segala-galanya di ia sedang bekerja.

Jadi, anda boleh melihat hubungan simbiotik. The 1111 berlaku, anda lihat, ia membantu untuk halus beralih tenaga anda. Ia bekerja untuk anda.

1111 berlaku, anda notis itu, berfikir tentang ciri-ciri positif dan anda menyumbang untuk membantu peralihan berlaku. Dan supaya anda membantu mereka.

Semua perkara-perkara yang menumpu untuk mencuba dan membawa planet anda ke peringkat seterusnya getaran, salah satu yang, tentu saja, lebih dekat, lebih seperti Sumber dari mana segala-galanya bermula. Itulah tahap getaran, tahap realiti yang lebih dekat dengan kasih sayang mengesakan.

Jadi, apabila anda melihat 1111 (1111) atau mana-rakan 222 (2-22) - kira-kira, permulaan baru, kelahiran cahaya - berhenti seketika dalam apa jua yang anda lakukan, mengambil masa untuk membiarkan getaran ia tenggelam ke dalam anda dan masa untuk membolehkan getaran anda, sokongan anda getaran keseluruhan yang lebih tinggi, niat yang lebih tinggi, masa ini kira-kira dan penyelarasan yang 1111 dengan hanya menjadi. Dan apabila masa berlalu, pergi tentang hari anda. Anda akan melihat ini convergences nombor apabila yang paling perlu untuk melihat mereka, apabila mereka boleh mempunyai kesan yang positif kepada anda.

Apabila Bumi mula meningkatkan getaran, ia akhirnya akan sampai ke titik apabila nombor tidak mempunyai makna atau lebih nombor apabila dilihat dilihat sebagai tenaga mereka daripada nilai mereka sepatutnya angka. Ia adalah tenaga mereka yang menjadikan perkara-perkara apa yang mereka. Buat masa ini, biarkan sink tenaga positif kepada anda dan tahu bahawa anda dan dunia sedang menuju ke tempat yang lebih baik, tempat yang lebih dekat dengan semangat di mana perkara-perkara yang positif benar bahawa anda yang lama dan bahawa keperluan planet hanya boleh dimanifestasikan melalui niat dan cinta semua makhluk sedar. Teruskan di jalan anda sendiri ke arah kesedaran dan biarkan permulaan baru terus pada laluannya.

Cinta, kami mengucapkan terima kasih. Namaste.