BLOG DUKE AMIENE REV

Khamis, Jun 06, 2013

Nombor Malaikat 4

KAJIAN DAN SIASATAN: ANGEL NUMBER 4

Nombor 4 bergema dengan getaran praktikal dan tanggungjawab, pencahayaan dan permulaan, membina asas yang kukuh, kestabilan dan keupayaan, kesungguhan dan daya tahan, kerja keras dan kemajuan. 4 Bilangan juga mewakili semangat kami dan memandu dan menggalakkan kita untuk bekerja secara harmoni lagi bersungguh-sungguh untuk mencapai matlamat dan aspirasi kami. Nombor 4 adalah nombor yang mewakili empat elemen Air, Api, Air dan Bumi, dan empat arah suci, Utara, Selatan, Timur dan Barat.

Bilangan malaikat 4 adalah satu petunjuk bahawa malaikat anda menawarkan anda suka, sokongan, dorongan dan kekuatan dalaman, membolehkan anda untuk melakukan apa yang anda perlu lakukan dan mencapai matlamat anda dengan ketekunan dan kemahiran. Apabila anda mengambil tindakan positif terhadap niat tertinggi anda, cita-cita dan matlamat, Universe kerja-kerja yang memihak kepada anda dan membantu anda untuk mewujudkan asas yang kukuh dan memajukan anda di sepanjang jalan anda.

Mengulangi Angel Bilangan 4 menunjukkan bahawa malaikat anda berada di sekeliling anda dan anda mampu untuk menyeru mereka untuk bantuan, bimbingan dan bantuan apabila anda rasa perlu. Percayalah bahawa anda mempunyai semua kemahiran, bakat dan kebolehan untuk mengatasi sebarang halangan dan mencapai cita-cita yang besar.

Angel Bilangan 4 juga menggalakkan anda untuk menetapkan perkara dalam gerakan dengan sistem dan perintah supaya anda boleh mencapai matlamat dan cita-cita anda.