BLOG DUKE AMIENE REV

Selasa, Jun 04, 2013

Apakah Kepentingan 11:11?

KAJIAN DAN SIASATAN: Apakah Kepentingan 11:11?

Jadi orang ramai yang melihat 11. Mereka melihat jam dan ia adalah 11:11. Mereka mendapati diri mereka di tingkat 11 di 11:00 mengetuk pintu bilik 1111.

Orang sering bertanya kepada saya apa yang min 11, dan saya selalu berkata bahawa ia adalah mesej yang suka bermain dari sendiri besar anda (beberapa panggilan ia malaikat, beberapa panggilan ia makhluk tambahan daratan, tetapi ada benar-benar tidak ada orang di luar sana tetapi anda dalam bentuk yang lain atau diperluas Non-Borang).

Yang paling penting: tidak ada nombor ajaib yang akan "melakukannya untuk anda" sebaik sahaja anda mengetahui ia. Melihat 1111 pada tarikh yang tidak bermakna dia adalah satu. Melihat ia apabila melihat stok tidak bermakna melabur!

Tiada nombor sihir, tiada ramuan sihir, tidak kunci rahsia akan mengubah hidup anda. Anda tidak perlu menemui semua formula ajaib, menterjemah batin hieroglyphics untuk rahsia hilang, atau bermeditasi di tempat-tempat kuasa untuk "jawapan".

Anda hanya perlu untuk bangun.

Membaca.

Terdapat banyak pandangan mengenai perkara ini, tetapi di sini adalah apa yang saya tahu mengenai 11:11 's.

Mereka:
  •     Adakah tanda dawning kebangkitan spiritual seseorang.
  •     Membantu anda menusuk tudung ilusi dan berfikir yang lebih besar, melihat di luar.
  •     Bertindak sebagai "hello" kepada anda dari dunia bukan fizikal.
  •     Adalah sama dengan fenomena lain seperti lampu jalan keluar apabila anda pergi oleh. Mereka hanya membiarkan anda tahu di bawah topeng dunia fizikal, ada sihir di tempat kerja, dan ia mahu bermain dengan anda.
  •     Buat kita sedar Synchronicity dalam Universe ini - kuasa menakjubkan menarik di tempat kerja yang membawa kita untuk melihat jam pada hanya ketika itu dalam masa.
  •     Membawa kita semua bersama-sama untuk tersenyum di synchronicities.
  •     Link kita dengan orang-orang yang perasan sebagai lebih ramai orang bercakap mengenainya. Dengan begitu banyak laluan kepercayaan dan pelbagai, ini keajaiban berulang yang mudah adalah satu perkara yang orang boleh bersetuju atas.
  •     Memberi isyarat kepada anda kepada keluarga jiwa - orang-orang yang melihat 11:11 's selalunya seperti minda dan pada panjang gelombang yang sama seperti anda, atau di peringkat awal yang sama kebangkitan. (Atau mereka boleh hoppers modaliti yang tidak benar-benar pergi dalam, tetapi hanya bermain di metafizik intelektual.)
  •     Berkhidmat sebagai panggilan bangun tidur untuk litar aktif dalam diri kita untuk mengaktifkannya semula. Pembukaan Ilahi adakah itu anyway, sama ada orang melihat 11:11 's atau tidak. Anda sebenarnya lebih cenderung untuk mula melihat 11:11 's selepas menerima Pembukaan Ilahi.
  •     Sediakan minda anda untuk berkembang untuk mengalami perkara-perkara yang lebih ajaib.
  •     Mengingatkan kita bahawa terdapat banyak lagi berlaku di sini daripada bertemu mata fizikal.
  •     Menunjukkan kepada kita terdapat kuasa-kuasa mesra membantu kita, dan kita tidak perlu berbuat apa-apa untuk membuat ia berlaku kecuali melakukan dan biarkan ia masuk

    Hanya salah satu daripada banyak petunjuk dan alat-alat kita ditanam untuk diri kita sendiri untuk membantu kami dalam mengingati siapa kita dan bagaimana indah hidup ini boleh. Pembukaan Ilahi adalah satu lagi hadiah itu kita ditanam untuk diri kita - untuk mencari apabila tiba masa yang sesuai. Dan ia memberikan kita keseluruhan sistem, bukan hanya petunjuk jelas!

Orang yang bergetar dalam corak takut mungkin mentafsir 11:11 sebagai mesej syaitan atau amaran pengganas. Sudah tentu, sesiapa sahaja dalam corak takut semula jadi akan mendapati pemikiran mereka beralih kepada berita buruk atau lebih sebab-sebab yang dalam ketakutan anyway - itulah Undang-undang Of Attraction.

Orang-orang kita yang beroperasi di getaran yang lebih tinggi mentafsir perkara yang paling tanda-tanda positif, tetapi kita tidak lama lagi menjadi lebih tinggi keperluan untuk tanda-tanda seperti yang kita menjadi lebih langsung ditoreh masuk

Sejak Pembukaan Ilahi datang ke dalam hidup saya, sihir dan keajaiban adalah lebih biasa, dan mengulangi nombor dan mesej yg berhubung dgn keuntungan boleh berlaku tetapi saya tidak memberi apa-apa kuasa.

Saya melihat dan merasa dalam dan membaca Panel saya sendiri dalaman Instrumen untuk panduan atau mesej, seperti yang dijelaskan dalam pencerahan asas saya buku Perkara Akan Besar Dalam Ketiadaan saya. Kuasa adalah dalam - sentiasa telah, akan sentiasa.

Jangan mengejar tanda-tanda dan fenomena ajaib atau asas keputusan yang besar kepada mereka. Glamor tanda-tanda ajaib boleh mengalih perhatian anda daripada keperluan asas yang lebih penting: untuk belajar dengan tepat membaca Panel Instrumen anda, berasa cara anda melalui kehidupan, dan tahu secara langsung dari dalam, tanpa tanda-tanda ajaib.


Nikmati tanda-tanda dan isyarat untuk bersenang-senang.


Mereka yang melihat 11:11 's yang paling sering adalah mereka yang diingatkan untuk bangun. Ia biasanya dian mati sekali anda telah diendahkan bangun memanggil sepenuhnya dan telah benar-benar menyelam ke dalam pengalaman yang lebih meluas dalam kehidupan, di luar kewujudan yang biasa fizikal cetek. Jam penggera anda tidak menyimpan terkeluar sepanjang hari ... melainkan jika anda tidak bangun dan berpaling ia off!

Saya mempunyai apa-apa hubungan yang lucu dengan sendiri besar saya, atau diperluas sendiri, bahawa ia semua jenis perkara-perkara lain yang ganjil dan ajaib hanya untuk menghibur saya sepanjang masa. Saya berfikir tentang atau menyebut sesuatu yang saya perlukan, dan ia muncul dalam satu atau dua hari. Salah satu ayam kegemaran saya mempunyai hampir tidak ada bulu, dan kemudian telah berbulu sepenuhnya pada hari berikutnya. Rehat komputer saya, kemudian membetulkan sendiri. Kehadiran yang menyebabkan perkara untuk hilang dan kemudian muncul semula. Saya menyebut tempat dan kemudian tiga orang lain lagi tempat yang sama dalam beberapa jam.

Anda tidak cuba untuk memikirkan kepentingan seseorang jenaka yang besar hanya kepada anda - anda ketawa bersama-sama.

Kami ketawa seperti saya selesai artikel ini, kerana ia adalah 11:11 dan lagu pengeluar muzik saya telah menyunting keluar untuk 11 minit, dan dia selesai tugasnya pada 11:11. Hanya tanda, seperti markah orang lain yang kita lihat pada hari-hari kebelakangan ini kita telah bekerja / bermain bersama-sama, bahawa dia, pendatang baru rohani yang hanya meninggalkan agama mengawal, bangun kepada hubungan secara langsung dengan Source. Bagi saya ia hanya hiburan.

Jika anda ingin mendapatkan lebih ditoreh ke Synchronicity, dapatkan dalam aliran perubahan yang akan datang di dunia ini, dan bersedia untuk melonjak ke era Aquarian, membaca tentang Pembukaan Ilahi di sini. Kami mengesyorkan buku pencerahan, Perkara Akan Besar Dalam Ketiadaan saya. Selain kebahagiaan rohani, ia membantu anda membuat memenuhi kehidupan praktikal dan kejayaan.