BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, Jun 02, 2013

Angel Number 1111 - Nombor Malaikat

KAJIAN DAN SIASATAN: NOMBOR MALAIKAT 1111

Nombor 1111 adalah terdiri daripada pengaruh yang kuat daripada nombor 1, dikuatkan dan dibesarkan oleh empat. Nombor 1 bergema dengan getaran dan sifat-sifat permulaan baru dan mula semula, kebebasan dan keperibadian, inisiatif dan ketegasan, cita-cita dan motivasi, kejayaan dan kepimpinan, keberanian dan kekuatan, penciptaan dan kreativiti, berdikari dan ketabahan, pencapaian, kebahagiaan dan kepuasan , inovasi, pembangunan diri dan kesatuan dengan kehidupan. Nombor 1 mengingatkan kita bahawa kita mencipta realiti kita sendiri dengan fikiran kita, kepercayaan, niat dan tindakan.

Bilangan mengulangi urutan 1 (dalam semua bentuk itu) adalah yang paling sering urutan pertama yang muncul kepada orang ramai. Setelah 1111 itu diakui, perubahan urutan nombor untuk gabungan lain bersama-sama dengan mesej baru, pengalaman hidup, arahan dan peluang pekerjaan.

Ramai orang mengaitkan mengulangi 1111 dengan 'panggilan bangkit dari tidur', 'Kod Pengaktifan' dan / atau 'Kod Kebangkitan', atau 'Kod Kesedaran. Ia juga boleh dilihat sebagai kunci untuk membuka minda bawah sedar, dan mengingatkan kita bahawa kita adalah makhluk rohani yang mempunyai pengalaman fizikal, bukannya makhluk-makhluk fizikal memulakan kepada pengalaman spiritual.

Apabila perasan kekerapan 1111 yang muncul berkali-kali, anda boleh mula melihat peningkatan dalam synchronicities dan kebetulan mungkin dan ajaib yang terdapat dalam kehidupan anda.

Pada masa-masa, apabila anda berada kira-kira untuk pergi melalui sebuah kebangkitan spiritual utama atau Epiphany beberapa jenis, nombor 1111 boleh muncul dalam realiti fizikal anda dan pengalaman untuk memberi isyarat kepada perubahan yang akan datang atau beralih.

Apabila perasan Bilangan Malaikat 1111 muncul, mengambil perhatian pemikiran anda mempunyai hak pada ketika itu, sebagai 1111 menunjukkan bahawa pemikiran dan kepercayaan anda adalah sejajar dengan kebenaran anda. Sebagai contoh, jika anda memegang satu idea yang diilhamkan pada masa itu melihat 1111, ia akan menunjukkan bahawa ia akan menjadi satu idea yang positif dan produktif untuk mengambil tindakan ke atas.

Apabila Malaikat Bilangan 1111 muncul berkali-kali ia menandakan bahawa pintu masuk yang bertenaga telah membuka untuk anda, dan ini akan cepat nyata pemikiran anda menjadi realiti. Mesej ini adalah untuk memilih pemikiran anda dengan bijak, memastikan bahawa mereka sepadan dengan kehendak sebenar anda. Jangan meletakkan tenaga anda ke dalam memberi tumpuan kepada kebimbangan kerana anda mungkin nyata mereka ke dalam hidup anda.

Angel Nombor 1111 adalah satu mesej daripada malaikat anda untuk menjadi sedar pemikiran yang berterusan dan idea anda kerana ini adalah manifesting dengan cepat ke dalam realiti anda. Memastikan bahawa kepercayaan anda, pemikiran dan minda-set adalah positif dan optimis untuk menarik tenaga yang banyak dan baki ke dalam hidup anda. Berhati-hati bahawa anda akan nyata pemikiran anda, oleh itu, jangan berfikir fikiran negatif kerana ini adalah apa yang anda akan menarik ke dalam hidup anda. Gunakan tenaga positif alam untuk membawa kepada hasil keinginan mendalam anda, harapan dan impian.

Angel Bilangan 1111 menandakan bahawa pintu masuk yang bertenaga telah membuka untuk anda, dan ini akan cepat nyata pemikiran anda menjadi kenyataan anda. Terdapat peluang membuka untuk anda, dan fikiran anda manifesting mereka ke dalam bentuk pada kelajuan mencerahkan. Angel Nombor 1111 adalah sama dengan cahaya terang lampu Blitz a. Ia bermakna bahawa Universe baru sahaja mengambil gambar pemikiran anda dan manifesting idea, pemikiran dan kepercayaan kepada bentuk material, mewujudkan pengalaman dan realiti anda.

Apabila anda mengiktiraf Bilangan Angel 1111 urutan muncul kepada anda kerap, mengambil perhatian fikiran anda pada masa itu bahawa ia berlaku. Apabila siri 1111 itu muncul, memantau pemikiran anda dengan berhati-hati dan pastikan anda hanya berfikir tentang apa yang anda benar-benar mahu, bukan apa yang anda tidak mahu. Pilih fikiran anda dengan bijak, dan tidak meletakkan fokus anda terhadap kebimbangan anda, kerana ia boleh nyata.

Beri perhatian khusus kepada pemikiran dan idea-idea anda kerana ini adalah mendedahkan jawapan kepada doa anda. Ikrar positif dan sikap optimis akan membantu untuk menyatakan keinginan anda dan membantu anda untuk mencapai matlamat dan cita-cita anda. Mereka juga akan membantu anda dengan tujuan berkhidmat kehidupan rohani anda dan misi jiwa.

Angel Bilangan 1111 menggalakkan anda untuk melihat ke permulaan baru, peluang dan projek dengan sikap yang positif dan optimis seperti ini muncul dalam hidup anda atas sebab-sebab yang sangat baik. Malaikat anda mahu anda untuk mencapai dan berjaya dengan matlamat yang diingini dan aspirasi jadi jangan teragak-agak untuk mengambil langkah-langkah positif dan berusaha ke hadapan. Jangan biarkan ketakutan, keraguan atau kebimbangan untuk memegang anda kembali dari hidup dan berkhidmat tujuan hidup Ilahi anda dan misi jiwa.

Angel Bilangan 1111 juga menggalakkan anda untuk membantu dan memberi inspirasi kepada umat manusia melalui kebolehan semula jadi anda, bergantung kepada-kebijaksanaan dalaman anda dan gerak hati untuk membimbing anda. Menjadi cahaya inspirasi membimbing membawa penerangan dan kesedaran kepada orang lain dan untuk membantu meningkatkan kesedaran spiritual. Percayalah bahawa malaikat menyokong anda dalam 'lightwork' anda.

Angel Bilangan 1111 menunjukkan anda bagaimana untuk memulakan mewujudkan realiti anda, dan pengesahan bahawa niat anda dalam proses manifesting.