BLOG DUKE AMIENE REV

Rabu, Jun 05, 2013

11:11 Nombor Synchronicity-berulang dan Makna mereka

KAJIAN DAN SIASATAN: 11:11 Nombor Synchronicity-berulang dan Makna mereka

Realiti fizikal merupakan satu program kesedaran yang dicipta oleh kod digital. Nombor, kod angka, menentukan kewujudan kita. DNA manusia, ingatan genetik kita, dikodkan untuk dicetuskan oleh kod digital pada masa-masa tertentu dan kekerapan. Mereka Kod menyedarkan minda untuk perubahan dan evolusi kesedaran. 11:11 adalah salah satu kod, bermakna pengaktifan DNA.

Anda akan dapati bahawa melihat 11 11 kerap mencipta synchronicities dalam hidup anda.

11:11 - 11 adalah dua angka dan oleh itu dianggap sebagai Bilangan Master atau Kuasa. Dalam Numerology 11 mewakili idealisme praktikal, berwawasan, penghalusan cita-cita, gerak hati, wahyu, genius seni dan merekacipta, avant-garde, berkelamin, filem, kemasyhuran, perbaikan dipenuhi apabila bekerja dengan rakan kongsi yang praktikal. Eleven adalah oktaf yang lebih tinggi daripada nombor dua. Ia membawa getaran psikik dan mempunyai kira-kira yang sama sifat-sifat maskulin dan feminin. Kerana sebelas mengandungi banyak hadiah seperti kesedaran psikik dan rasa berminat sensitiviti, ia juga mempunyai kesan-kesan negatif seperti pengkhianatan dan pengkhianatan dari musuh rahsia.

Ramai bersekutu 11:11 dengan kod panggilan / penggera kerana mereka melihat ia pada jam angka dan jam tangan. Ia juga boleh dilihat sebagai kunci untuk membuka minda bawah sedar, kenangan dikodkan genetik kita, bahawa kita adalah roh-roh yang mempunyai pengalaman fizikal, bukan makhluk fizikal memulakan pengalaman spiritual.

11:11 atau terbitan nombor-nombor ini, 111 dan 11, adalah angka yang berulang dalam masa itu metafora untuk realiti sebagai corak yang berulang dalam masa untuk kita pengalaman. Ini boleh merujuk kepada kebangkitan dan kejatuhan tamadun, pengalaman peribadi dan pelajaran, gelung dalam masa. Mereka adalah kitaran masa yang mencipta dan mencipta berikutan pelan tindakan.
psikologi rohani dan ilmu Psittacula rohani PSIKOLOGI: Carl Jung, bapa psikologi analisis, terpesona dengan numerologi. Bukan sahaja dia belajar pelbagai nombor dan makna mereka, tetapi dia juga melihat bagaimana (dan mengapa) budaya kita telah (dan masih) terpesona dengan nombor.

Ellie dan 11:11 .... Pada tahun 1991, apabila saya telah menganjurkan ceramah tersebut menunjukkan "Pengalaman metafizik", seorang wanita yang bernama Solara adalah tetamu saya. Topik beliau adalah Pengaktifan pintu itu 11:11. Ia adalah semua tentang kenaikan dan permulaan kesedaran kod 11:11. Pada tahun 1995, Crystalinks 'pembaca bernama Joe melalui e-mel mengenai pengalaman beliau dengan nombor 111:111, maka fail anda membaca mula dicipta dan dalam berbuat demikian, saya mengambil melihat lama keras pada fenomena ini yang dialami oleh orang-orang di sekeliling saya. Setiap kali Joe adalah kira-kira untuk pergi melalui satu lagi kebangkitan rohani yang besar, satu Epiphany beberapa jenis, nombor-nombor akan muncul dalam pengalaman fizikal untuk memberi isyarat kepada perubahan yang akan datang. Nombor-nombor yang berkata, "Beri perhatian!"

11 mewakili helai melambung berkembar DNA manusia bergerak ke dalam kekerapan yang lebih tinggi kesedaran.

11 mewakili kira-kira.

11 +11 = 22 = 4 = Time. 22 adalah Master atau Nombor Masonik.

Sesetengah jiwa melihat Golden Age baru muncul, seperti yang diceritakan oleh para nabi purba. Gold merujuk kepada Alchemy, perubahan alkimia yang sedang berlaku dalam badan kita dalam evolusi kesedaran.
Pastikan untuk menyemak Semua Tentang 11:11 untuk maklumat lebih lanjut mengenai bilangan membingungkan ini!

Realiti seperti reka bentuk geometri adalah berdasarkan nombor (bahasa universal) yang berulang dalam kitaran untuk membuat percubaan masa linear. Dalam Pythagoras Numerolgy, kitaran adalah berdasarkan 9. 9 = End. 9/11 = akhir Biogen DNA (et) program ic berjalan pada masa ini.

Kita semua mempunyai satu atau lebih kod angka yang mengikuti pelan tindakan Geometri Suci. Ia adalah mengenai pilin kesedaran, Nombor Fibonacci, yang Spiral Emas, juga terdapat di dalam kesempurnaan, dalam kadar yang tepat dalam Piramid Agung.

Kod yang paling digital yang membangkitkan ingatan adalah dua angka atau detik seperti 1, 2, 3, 4, 5 atau 5, 4, 3, 2, 1, 0, yang pergi ke Sifar Point Gabung
11:11

TRIVIA: The numerologi daripada
Maya tarikh akhir kalendar
daripada 21 disember 2012 ialah:
12 +21 +2012 = 2045
2 +0 +4 +5 = 11

Anda akan mengalami kebangkitan tiba-tiba selepas itu realiti tidak adalah sama. Anda akan mewujudkan kejelasan, penyembuhan dan kira-kira untuk diri sendiri. Jangan mengharapkan orang lain dalam hidup anda berada di perjalanan ini dengan anda. Ia adalah milik anda sahaja kerana ia adalah bagi kebanyakan jiwa. Anda akan mempunyai untuk mencari rakan-rakan baru minda seperti yang juga dicetuskan oleh digit. Sebaik sahaja anda membuka pintu Digital, tidak ada akan kembali. Jiwa anda secara automatik dan cepat akan bergerak dari tahap ke tahap pengalaman sehingga anda 'mendapatkannya. Kesedaran anda berkembang dan anda akan, yang nyata lebih cepat dan dengan pemahaman yang lebih besar, menjadi lebih sedar tentang makna synchronicities yang akan menjadi lebih dan lebih kerap. Mereka yang dicipta oleh jiwa anda mencipta untuk membantu anda ingat bahawa anda adalah percikan jiwa dalam program fizikal yang kira-kira untuk menamatkan, berubah kembali kepada kesedaran yang lebih tinggi.

Apabila anda melihat kod angka anda, anda telah diaktifkan sesuatu dalam kod DNA anda dan mereka akan terus muncul sehingga anda 'mendapat mesej' ... ia adalah 'masa' untuk bergerak ke atas.

Apabila melihat nombor digit dikodkan anda, anda mungkin merasa mendesak atau emosi yang berkaitan. Chill out! Untuk SEKARANG terdapat TIME!

Nombor-nombor yang biasanya merupakan isyarat kepada perubahan dalam corak hidup anda.

Mereka boleh mengesahkan sesuatu yang anda mengalami apabila nombor yang muncul kepada anda.

Anda juga boleh bermimpi tentang nombor, dikaitkan dengan perkara yang anda tidak lagi memahami, atau bangun pada masa yang sama setiap malam dengan nombor-nombor tersebut pada jam digital anda, iaitu. 11:11

sumber
Paranormailist Uri Geller pada 11:11

The pintu, 11: 11

Ini kini boleh dianggap sebagai retak antara dua dunia.

Ia seperti sebuah jambatan yang mempunyai potensi yang ada pada menghubungkan bersama dua pilin yang sangat berbeza daripada tenaga.

Seperti yang kita bersatu bersama-sama sebagai satu, membawa bersama serpihan kami satu kunci, kita bukan sahaja mewujudkan kunci, tetapi kita membuat kelihatan pintu itu.

Oleh itu, jambatan ini berfungsi sebagai pintu tidak kelihatan atau pintu ke dalam alam ghaib.

The 11:11 adalah jambatan kepada lingkaran berbeza evolusi.

Simbol 11:11 adalah pra-dikodkan ke dalam bank ingatan selular kami lama dahulu.


Kembali kitaran kami jelmaan kepada Bumi. The 11.11 telah bersandar dormantly dalam diri kita kerana kedudukan yang jauh di bawah masa-pembebasan jentera, digabungkan dengan pesanan tertutup yang hanya akan dibuka apabila 11.11 telah diaktifkan sepenuhnya. Ia telah perlahan-lahan tidur, menunggu saat mencetuskan. Dan kini 11:11 akhirnya diaktifkan ...

11:11 adalah pencetus pra-dikodkan dan kunci kepada misteri alam semesta dan seterusnya.

Sebahagian daripada anda telah diiktiraf simbol ini sebagai sesuatu yang amat penting, namun telah menyedari makna sebenar. Dengan adanya jam digital bertahun-tahun yang lalu, kepentingan 11:11 mula membuat sendiri merasakan, sering muncul pada jam pada masa-masa kesedaran dipercepatkan. Bagi anda yang telah tahu bahawa 11:11 adalah sesuatu yang istimewa, kita kini memerlukan anda untuk bangkit ke kedudukan kepimpinan. Bagi anda adalah bahagian penting dalam kunci.

11 bukan sahaja pelopor kepada bahaya dan lain-lain - ia adalah titik keseluruhan! 1 +1 = 2 - perpaduan, kebersamaan, keamanan. 11 September adalah peristiwa tragis - tidak ada orang akan mempersoalkan bahawa - tetapi jika ia membawa kepada orang-orang menyedari bahawa satu-satunya cara untuk bangsa ini untuk terus hidup adalah kebersamaan dan keamanan, mungkin orang-orang kematian tidak akan sia-sia.

sumber
Bilangan urutan Dari Angels

oleh Doreen Virtue, Ph.D.

Para malaikat melakukan yang terbaik untuk mendapat perhatian dan untuk berkomunikasi dengan kami. Dengan cara ini, ia membantu kita memulihkan kehidupan kita sendiri. Walau bagaimanapun, kita sering menolak tanda-tanda mereka memberi kita, menulis mereka kira sebagai kebetulan semata-mata atau imaginasi kita. Para malaikat berkata: "Kita tidak boleh menulis mesej kami kepada anda di langit. Anda perlu memberi perhatian dan percaya apabila anda melihat apa-apa corak yang membentuk dalam kehidupan anda - terutamanya sebagai tindak balas kepada apa-apa soalan atau doa anda telah diajukan. Apabila anda mendengar lagu yang sama berulang kali atau melihat urutan nombor yang sama, yang anda fikir adalah di sebalik ini? Malaikat anda, sudah tentu! "

Malaikat anda sering menyampaikan mesej kepada anda dengan menunjukkan anda urutan nombor. Mereka melakukan ini dengan dua cara. Pertama, mereka secara halus berbisik di telinga anda supaya anda akan mencari masa untuk melihat masa jam atau nombor telefon di atas papan iklan. Para malaikat berharap anda akan sedar bahawa anda sedang melihat ini urutan nombor yang sama berulang kali. Sebagai contoh, anda sering boleh melihat urutan nombor 111, dan ia seolah-olah setiap kali anda melihat jam masa berbunyi 1:11 atau 11:11.

Cara kedua di mana malaikat menunjukkan urutan nombor yang bermakna adalah dengan fizikal mengatur, berkata, kereta untuk memandu di hadapan anda yang mempunyai nombor plat lesen khusus yang mereka mahu anda untuk melihat. Mereka yang menyedari fenomena ini menjadi mahir membaca makna pelbagai plat lesen. Dengan cara ini, para malaikat benar-benar akan memberi mesej terperinci. Berikut adalah makna asas pelbagai urutan nombor. Walau bagaimanapun, malaikat sendiri akan memberitahu anda jika keadaan anda memegang makna yang berbeza untuk anda. Tanya malaikat anda, "Apa yang anda cuba untuk memberitahu saya?" Dan mereka dengan senang hati akan memberikan anda maklumat tambahan untuk membantu decode makna angka mereka.

111 - Memantau pemikiran anda dengan teliti, dan pastikan anda hanya memikirkan tentang apa yang anda mahu, bukan apa yang anda tidak mahu. Urutan ini adalah satu tanda bahawa ada pintu peluang membuka, dan pemikiran anda ke dalam borang manifesting pada kelajuan rekod. 111 adalah seperti cahaya terang mentol kilat. Ini bermakna alam semesta baru sahaja mengambil gambar pemikiran anda dan manifesting mereka ke dalam bentuk. Adakah anda gembira dengan apa yang pemikiran alam semesta telah ditangkap? Jika tidak, membetulkan pemikiran anda (meminta malaikat anda untuk membantu anda dengan ini jika anda mempunyai kesukaran mengawal atau memantau pemikiran anda).

222 - idea-idea yang baru ditanam kami mula berkembang menjadi realiti. Pastikan menyiram dan memupuk mereka, dan tidak lama lagi mereka akan menolak melalui tanah supaya anda boleh melihat bukti manifestasi anda. Dalam erti kata lain, jangan berhenti lima minit sebelum keajaiban. Manifestasi anda tidak lama lagi akan menjadi jelas kepada anda, jadi teruskan kerja yang baik! Terus memegang fikiran positif, menyimpan mengesahkan, dan terus menggambarkan.

333 - The Masters naik adalah berhampiran anda, berhasrat anda tahu bahawa anda perlu bantuan mereka, kasih sayang, dan persahabatan. Menyeru Masters naik kerap, terutamanya apabila anda melihat nombor 3 corak di sekeliling anda. Beberapa Masters naik lebih terkenal termasuk: Isa, Musa, Mary, Kuan Yin, dan Yogananda.

444 - The malaikat di sekeliling anda sekarang, meyakinkan anda cinta mereka dan membantu. Jangan bimbang kerana bantuan malaikat 'adalah berdekatan.

555 - Buckle tali pinggang keledar anda. Satu perubahan kehidupan yang utama adalah di atas anda. Perubahan ini tidak boleh dilihat sebagai "positif" atau "negatif," kerana semua perubahan tetapi sebahagian semulajadi aliran hidup. Mungkin perubahan ini adalah jawapan bagi doa anda, jadi terus melihat dan berasa diri anda aman.

666 - pemikiran anda adalah daripada kira-kira sekarang, memberi tumpuan terlalu banyak pada dunia material. Ini urutan nombor meminta anda untuk mengimbangi pemikiran anda di antara langit dan bumi. Seperti yang terkenal "Khutbah di Gunung," malaikat-malaikat meminta anda untuk memberi tumpuan kepada semangat dan perkhidmatan, dan tahu bahan dan keperluan emosi secara automatik akan bertemu sebagai hasil.

777 - Para malaikat memuji anda ... tahniah, anda berada di roll a! Teruskan kerja yang baik dan tahu hasrat anda menjadi kenyataan. Ini adalah satu tanda yang sangat positif dan bermakna anda juga perlu menjangkakan lebih banyak keajaiban berlaku.

888 - A fasa kehidupan anda adalah kira-kira untuk akhir, dan ini adalah satu tanda untuk memberi amaran awal untuk menyediakan. Ini urutan bilangan mungkin bermakna anda penggulungan kerjaya emosi, atau fasa hubungan. Ia juga bermakna ada cahaya di hujung terowong. Di samping itu, ia bermakna, "The tanaman masak. Jangan tunggu untuk memilih dan menikmati mereka. "Dalam erti kata lain, jangan berlengah-lengah membuat langkah anda atau menikmati buah-buahan buruh anda.

999 - Siap. Ini adalah penghujung fasa besar dalam kehidupan peribadi atau global. Juga, ia adalah satu mesej kepada lightworkers terlibat dalam penyembuhan Bumi dan bermakna, "Dapatkan bekerja kerana Ibu Bumi memerlukan anda sekarang."

000 - peringatan anda adalah satu dengan Allah, dan merasai kehadiran cinta Pencipta anda dalam anda. Juga, ia adalah satu tanda bahawa keadaan telah pergi bulatan penuh.

sumber
11:11 Teori George Barnard ini

Pada asasnya, George Barnard menjelaskan bahawa 11:11 adalah kad panggilan untuk membawa yang malaikat separuh dan separuh manusia. 1,111 orang-orang yang telah meninggalkan setia Ilahi selepas pemberontakan dan sepanjang abad bilangan mereka telah meningkat. Mereka membawa mesej kepada umat manusia. Apabila makhluk ini berada di sekeliling, cuba untuk menonton mereka kerunsingan sehingga elektrik pada masa yang sama anda melihat nombor-nombor. Mereka datang dalam dan keluar untuk dimensi ini sangat cepat. Buku yang pertama yang dikenal pasti makhluk-makhluk ini adalah buku Urantia itu.


Dalam dekad yang beliau penyelidikan, makhluk ini telah mengenal pasti diri mereka dengan nama-nama masing-masing. Mengapa mereka boleh menghubungi anda?

Teori George:

Baik kita hanya mempunyai teori mengenai ini. Mereka masih belum dijelaskan yang mereka memilih. Ia boleh jadi semudah

a) kerana mereka boleh meminta anda, dan lain-lain tidak terbuka. Ia seolah-olah bahawa kebanyakan contactees mempunyai kebolehan yang sangat baik psikik terpendam. Ini berikut - jika mereka boleh mencetuskan otak anda untuk melihat tempat, atau sekurang-jam pada masa yang tepat, maka mereka boleh menarik perhatian yang lebih luas pemikiran ke dalam minda anda juga.

b) atau kerana anda mempunyai kemahiran atau kebolehan yang unik yang mereka ingin menggunakan

c) atau kerana anda adalah sama ada sudah dalam peranan yang penting, atau akan berada di dalam peranan yang penting. Kami tidak mencadangkan anda menjalankan negara ini, tetapi anda mungkin seorang guru, atau pelukis, atau pemuzik - seseorang yang akan mempengaruhi ramai orang. Masa Membetulkan akan menjadi masa apabila ortodoks gagal, dan orang akan mencari jawapan. Dan mereka akan takut. Mereka akan memerlukan keyakinan. Anda seterusnya boleh menjadi kelebihan utama - pengguna awal paradigma baru.

Kunjungan hormat mereka adalah jemputan untuk meningkatkan kesedaran bahawa semangat perlu untuk kemajuan.