BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, September 02, 2012

Paris Hilton Masuk Islam?


JEDDAH - Arab Saudi - Artis terkenal, Paris Hilton telah menukar agama kepada Islam menurut jurucakap beliau, Ian Brinkham melalui media CBS. Dengan menukar agama kepada Islam, beliau telah mengambil keputusan untuk meninggalkan cara hidup lama sebagai selebriti dan artis terkenal.

Katanya "saya telah menemui kedamaian dalam hidup saya selepas menganut islam. Sebelum ini, saya lebih dikenali sebagai seorang yang tidak bermoral, rendah akhlak dan sanggup melakukan kerja-kerja kotor, tetapi sekarang semua itu sudah berubah. Pujian hanya kepada Allah".

Paris Hilton telah menukar namanya kepada 'Tahirah' yang bermaksud suci dalam bahasa arab. Beliau akan mula memasuki sekolah agama islam pada julai ini. Tindakan mengejut Paris Hilton ini pastinya akan menjadi igauan buruk bagi selebriti-selebriti terkenal yang lain.


Paris Hilton peluk Islam?

Berita mengenai Paris Hilton memeluk Islam MENGGEMPARKAN PERSADA HIBURAN DUNIA pada tahun 2011. Bagi umat Islam, sudah pasti ini berita yang menggembirakan jika berita ini benar, tetapi tidak bagi peminat bukan beragama Islam.

JEDDAH - Arab Saudi - Selebriti Amerika, Paris Hilton telah masuk Islam, jurucakapnya, Ian Brinkham, mendedahkan berita tersebut di CBS News.

Bila menganuti Islam, Paris Hilton telah memutuskan untuk mengelakkan kehidupan lamanya sebagai selebriti liar.

Berbicara dari kehadirannya di Jeddah, ia berkata: "Saya telah menemui kedamaian penuh dalam hidup saya dari sebelumnya, saya dulu dikenali sebagai kupu-kupu malam, tapi kini semuanya telah berubah Segala puji bagi Allah .. "

Jihad

Paris merancang untuk kembali ke Los Angeles minggu depan untuk memulakan sekolah Islamnya sendiri di tengah Beverly Hills.

Paris Hilton kini sungguh bersemangat untuk menyebarkan kebaikan Islam dan Al-Quran. Dia juga sedaya upaya untuk melakukan yang terbaik bagi menggambarkan sifat seorang muslimah tulen.

Paris Hilton juga merancang untuk menukar namanya menjadi 'Tahirah' yang bererti 'murni, suci'dalam bahasa Arab. Sekolah Islam-nya akan di buka pada bulan Julai

[Hot Malays]

Ada pihak yang mendakwa berita ini sengaja disembunyikan bagi mengekang kebangkitan Islam apabila orang berpengaruh seperti Paris memeluk Islam malah ada blogger yang berpendapat Paris mungkin menerima nasib seperti Michael Jackson sekiranya hal ini tersebar.

Tidak kurang juga yang mendakwa ini hanyalah berita palsu. Apa pun terpulang kepada penilaian anda semua, anda boleh percaya dan juga sebaliknya.Di bawah ini disertakan gambar-gambar saat Paris Hilton dikatakan sedang mempelajari cara bersolat, sila klik untuk membesarkan image



Paris Hilton Converts To Islam

JEDDAH - Saudi Arabia - Former American socialite, Paris Hilton has converted to Islam, her spokesman, Ian Brinkham, has revealed to CBS news.

"She has been toying with the idea for quite a while now and when she was imprisoned at Century Regional Detention Facility in 2007,  she encountered a few people who had already converted," Mr Brinkham said.

By converting to the Muslim faith, Paris Hilton has decided to shun her old life as a celebrity skank.

Speaking from an Islamic study retreat in Jeddah, she said: "I have now found total peace in my life. Before, I used to be known as an STD-ridden streetwalker , a 'hoe' and a person of loose morals, but now, things have changed. Allah be praised."

Hollywood Jihad

Ms Hilton plans to return to Los Angeles next week to start her own Islamic school in the middle of Beverly Hills.

"Forget Scientology or Kaballah. This is the religion to be in now. I'm not going to be wearing a piece of red string on my wrist or walk around like a robot talking to Xenu. Islam is the new must-have religion. and I'm going to spread the word of the Koran to everyone," an excited Paris Hilton said.

Paris Hilton also plans to change her name to 'Tahirah' which means 'Pure, chaste' in Arabic. Her Islamic school will open in July and is set to become a popular Hollywood spiritual haunt for many celebrities.

Sumber yang diperolehi perlu diteliti:
Copyright 2012 dailysquib.co.uk | The Daily Squib is a curious satirical publication and should therefore be taken fu**ing seriously ;)

Ini menunjukkan berita Paris Hilton masuk Islam kemungkinan besar tidak tepat. Setakat ini usaha untuk mendapatkan maklumat terkini tentang sama ada benar atau tidak Paris Hilton masuk Islam sedang dicari.