BLOG DUKE AMIENE REV

Jumaat, April 06, 2012

Q1 Maxis iPhone 4S Maklumat Terkini

25 JANUARI 2012: iPhone Run 4S Putih Kehabisan Stok

SOALAN: Hei, sila membantu saya memeriksa di mana saya boleh mendapatkan 16GB 4s iPhone? Sebaik-baiknya berwarna putih.

JAWAPAN: Oleh kerana sambutan yang menggalakkan, stok untuk iPhone 4s (putih) mungkin kehabisan di beberapa kedai runcit kami dari semasa ke semasa. Kami akan melakukan yang terbaik untuk menambah semula stok secepat mungkin sekiranya ini berlaku. Kami memohon maaf bagi sebarang kesulitan yang berlaku dan terima kasih kerana kesabaran anda. Bagaimanapun, kami mempunyai stok yang terhad untuk iphone 4s (hitam) pusat di Maxis KLCC. Anda perlu untuk berjalan awal pagi esok dan sila diingatkan bahawa ketersediaan berdasarkan asas pertama diutamakan berkhidmat sahaja.

30 MAC 2012: iPhone 16GB Hitam 4S


SOALAN: Saya ingin untuk memeriksa ketersediaan Black 16GB iPhone 4S di The Gardens dan KLCC Maxis Centre.

JAWAPAN: Terdapat saham yang tersedia untuk iPhone 16GB Black 4S di Maxis Center The Gardens dan KLCC. Walau bagaimanapun, sila ambil perhatian bahawa ketersediaan stok berdasarkan asas pertama datang dapat.

SOALAN: ada apa-apa saham dalam tempat-tempat berikut: Sunway Pyramid, Mid Valley atau Putrajaya?

JAWAPAN: Ada stok hanya terdapat di Maxis Centre KLCC dan Taman untuk iPhone 16GB 4s (Hitam). Sila diingatkan bahawa terdapatnya berdasarkan asas diutamakan berkhidmat sahaja.

12 MAC 2012: iPhone 16GB Putih 4S Tidak Ada Kontrak

SOALAN: ingin tahu sama ada taman-taman maxis pusat mempunyai ketersediaan iPhone 16GB putih 4S? Jika tidak ada, mana-mana ketersediaan lain? Bagaimanakah pembelian iphone di mesin? Saya ingin untuk mendapatkannya tanpa kontrak.

JAWAPAN: Pada masa ini, sehingga hari ini, terdapat stok sedia ada adalah terhad untuk model iPhone 4S 16GB putih di Maxis Centre Taman. Ia juga mudah didapati di Maxis Centre Sunway Pyramid, e @ The Curve, TTDI dan KLCC. Mana-mana pembelian iPhone di mesin dikaitkan dengan Maxis. Anda boleh membeli bulat-bulat, tetapi setiap pembelian mesti diikat dengan nombor mudah alih Maxis.

SOALAN: Apakah versi IOS jika saya mendapat iPhone baru 4S dari Maxis oleh hari ini?

JAWAPAN: Jika anda membeli 1 4S hari ini iPhone, ia akan pramuat dengan versi IOS 5.0.1. Anda boleh mengemas kini melalui iTunes untuk versi IOS terkini.

SOALAN: Hi, saya boleh tahu jika iPhone4s Putih dan Hitam boleh didapati di pusat Maxis hari ini taman? Terima kasih.

Jawapan: Terdapat saham yang tersedia untuk putih iPhone 4s di Maxis Center Taman. Walau bagaimanapun, sila ambil perhatian bahawa ketersediaan stok adalah berdasarkan atas dasar siapa dahulu yang


4 JANUARI 2012: iPhone 4S di Melaka
SOALAN: Apabila iPhone 4S boleh didapati di Melaka Maxis Center?

JAWAPAN: Sebagai satu update stok hari ini, terdapat stok terhad 16GB Iphone 4S di Mahkota Parade Maxis Centre. Sila ambil perhatian bahawa saham berdasarkan asas pertama datang dapat. Anda boleh berjalan di awal pagi untuk membeli peranti ini. Setiap update stok hari ini, kami kesal untuk memaklumkan kepada anda bahawa tidak ada saham yang lebih untuk 32GB iPhone 4S dan 64GB boleh didapati di Mahkota Parade Maxis Centre. Kami masih belum mendapat maklumat apabila stok iPhone 4S akan diperbaharui. Jangan menyemak dengan kami dari semasa ke semasa untuk mendapatkan stok laporan terbaru peranti.

SOALAN: Seperti yang anda dinyatakan di atas saham berdasarkan asas pertama yang datang dia dapat dan kita boleh berjalan di awal pagi untuk membeli peranti. Saya pergi ke Mahkota Parade Maxis Centre Pagi ini dan mereka memberitahu saya semua stok baru tiba dikhaskan untuk senarai menunggu. Kemudian saya meminta untuk meletakkan nama saya dalam senarai menunggu tetapi mereka enggan berbuat demikian dan mereka memberitahu saya senarai itu adalah terlalu banyak pada masa ini akan ditambah. Sila maklumkan.

JAWAPAN: Oleh kerana mendapat sambutan yang memberangsangkan peranti, ia telah menjadi satu cabaran untuk mengisi stok secepat mungkin untuk memenuhi permintaan. Walau bagaimanapun, kita mampu untuk menasihati anda sekali stok yang mencukupi sedia ada sebelum anda berjalan untuk pembelian. Sila memberikan kami kesabaran anda mengenai perkara ini.

SOALAN: Bolehkah saya menggunakan kad kredit bank-bank lain untuk membuat pembayaran apabila pembelian Iphone? Apa-apa caj jika saya menggunakan kad kredit bank lain untuk membuat pembayaran?

JAWAPAN: Dalam berhubung kebimbangan anda, anda boleh menggunakan kad kredit yang lain untuk membeli iPhone. Namun akan menjadi yuran admin memohon dan anda tidak dapat menikmati Pelan Pembayaran Mudah.