BLOG DUKE AMIENE REV

Sabtu, September 25, 2010

Surat Pembaca - Apa Kesudahannya?

Surat kiriman daripada Abadiey: Apa Kesudahannya?
Sy pernah mnjalin hub cinta dgn A.Selps 4 thun hub kami terputus krn ibunya tidak menerima sy atas alasan 'harta'. Kini telah 4 tahun hub kami putus namun dlm ms tu jua adakala km tetp cuba utk menyambung kmbali tetapi tewas stlah hubungan km dapat dihidu oleh ibu A. Sy redha krn menganggap sgalanya sbg tkdir wlupun amat perit utk menerimanya...kini A telah berumah tangga dgn wanita pilihan ibunya.Namun A masih menghubungi sy...Katanya dia tidak mampu untuk menyayangi isterinya apatah lagi setelah diketahui bahawa dia telah di guna-gunakan oleh ibu serta keluarga mertunya untuk bersetuju dengan rancangan mereka.Hubungan sy dan A juga dipisahkan dengan pelbagai cara termasuklah dengan menggunakan khidmat bomoh.Sy terlalu menyayangi A.hingga kini sy x dapat menerima cinta dari lelaki lain.Sy dah cuba tapi tetap x dapat melupakan A.A pula masih mengharapkan cinta dari sy.A belum dikurniakan cahaya mata...Sy memikirkan apakah kesudahan cerita antara sy dan A???

Jawapan daripada Amiene Rev:
Lakukan Solat Istikharah dan petunjuk yang paling tepat, iaitu daripada Allah S.W.T, akan memberikan anda jawapan yang paling tepat.

oOo

Surat daripada Fahmi: Jadi responden dalam kajian saya tentang realiti TV
Salam.nk minta tlg jd responden dlm kajian sy ttg realiti tv. leh x? jika berminat, sy akan hantar maklumat lebih lanjut...

Jawapan daripada Amiene Rev:
Salam kembali. Maaf, saya berminat, tetapi sayangnya saya tidak dapat meluangkan masa saya untuk membantu anda pada ketika ini.