BLOG DUKE AMIENE REV

Rabu, Ogos 18, 2010

Kestabilan Chakra

Kedudukan chakra kini semakin stabil. Ruang privasi telah mengembalikan semula kekuatan yang sekian lama tidak digunakan. Kini kebolehan untuk melaksanakan "Pemburuan Serigala" dan "Pengejaran Bintang" semakin hari semakin dapat ditingkatkan. Kebolehan memiliki "Premonition" juga semakin jelas, menjadikan setiap yang terlintas dapat ditangkap kejap dan dirumuskan dalam beberapa firasat.

Seterusnya adalah untuk membangkitkan semula kebolehan penyembuhan luar biasa, yang sebelum ini sering digunakan untuk merawat kecederaan sel-sel badan diri sendiri atau individu yang diancam bahaya.

Pada tahap selesa, kini mata terus pandang untuk melihat jasad-jasad halus yang sering berkeliaran pada waktu senja juga sudah semakin jelas. Ini bermakna keupayaan "Indigo" telah berjaya dibangkitkan semula.

Kemampuan "absorb", "inject", "release" dan "inception" juga sedang dikuasai semula kini. Melalui keupayaan "absorb", dengan teknik "empathic", segala maklumat indera serta psikometer dapat dihayati.

Ini adalah kepulangan. Personaliti silam telah bangkit semula. Seterusnya, adalah telekinesis dan 4 kekuatan misteri yang dikenali sebagai Vijra, Marsha, Lunar dan Diadalus yang sebelum ini telah dipraktikkan menerusi ilham yang diperolehi seawal usia 4 tahun.

Apabila segala kebolehan telah dibangkit semula, Dragonizer akan menyertai semula "Brotherhood of The Dragon" dan membicarakan segala kes misteri jenayah di dunia untuk diselesaikan secara psikik.

"Don't Ask - We Just Know"
We know, our brothers and sisters are still out there
Reunite
And Save The World
And Grateful To God
For Letting Us To Understand This World

The Realm