BLOG DUKE AMIENE REV

Jumaat, Mei 21, 2010

110 Surat Peminat Amiene Rev - Mampukah Kubalas Dalam Sehari?

Sejak akhir-akhir ini saya sudah jarang membalas e-mel mana-mana peminat yang suka membaca blog saya. Saya memohon maaf, kerana dalam kehidupan yang semakin sibuk ini, sukar untuk saya melayan semua surat peminat.

Masih ada 110 surat peminat yang belum dapat saya balas. Sekiranya anda membaca tulisan saya ini, saya berharap para penyokong dan peminat blog Duke Amiene Rev dapat memaafkan saya kerana tidak mampu membalas kesemua surat saudara dalam jangka masa terdekat ini.

Untuk pengetahuan tuan, puan, kakak-kakak dan adik-adik semua, saya kini sudah bekerja di bidang profesionalisme yang menuntut komitmen dalam kerjaya. Saya mempunyai tanggungjawab terhadap kerjaya saya, dan saya berasa sangat seronok dengan kerjaya ini.

Pendek kata, 99.99% daripada kehidupan saya adalah kerjaya saya. Kerjaya yang diredhai Tuhan. Kerjaya yang sangat besar tanggungjawabnya. Inilah corak kehidupan yang perlu saya lalui pada ketika ini.

Apa pun, saya amat menghargai sokongan para pembaca semua kerana sudi mengirimkan surat dan e-mel kepada saya. Tidak kira di mana pun saudara dan saudari berada, sama ada di Malaysia, Singapura, New Zealand, Arab Saudi, United Kingdom, Amerika, Australia, Ireland, Jepun, China, Thailand, Indonesia, India, Romania, Brazil, Argentina, Laos, Vietnam, Mesir, Afrika, Kanada atau Filipina. Saya ucapkan terima kasih kerana menyokong saya.

Untuk pengetahuan anda, ruangan komen saya kini adalah berbayar.
Dulu percuma, sekarang berbayar. Saya tidak menggunakannya lagi kerana saya tidak mahu bayar. Sekiranya anda masih menggunakan ruangan komen tersebut, saya minta maaf kerana saya tidak lagi dapat membaca atau mengetahui apa jua komen yang anda tulis kepada saya, kerana fungsi tersebut sudah boleh dianggap sudah tidak aktif. Anda boleh menghubungi saya menerusi e-mel saya yang ada diserta dalam satu bahagian khusus di blog ini.