BLOG DUKE AMIENE REV

Isnin, November 02, 2009

Who Is Amiene Rev - Personaliti Amiene Rev - Mengenali Amiene Rev Dengan Lebih Dekat

Amiene Rev have the following traits (as reported by his personal terapist):

Organized
Mempunyai penjadualan yang optimis. Tidak terlalu awal, tidak pula lewat dalam melakukan sesuatu kerja. Sentiasa on-time dan realistik. Bagus sebagai pengurus.

Loyal
Mempunyai kesetiaan yang sangat tinggi. Sangat menghargai persahabatan dan menyama-taraf persahabatan sebagai persaudaraan tidak kira dengan lelaki atau perempuan. Hubungan persahabatan seolah-olah hubungan adik-beradik atau kekasih. Awas, kadangkala perhubungan Amiene Rev dengan teman Amiene Rev sering disalah anggap oleh teman Amiene Rev sebagai hubungan kekasih. Kawan baik Amiene Rev mungkin menganggap Amiene Rev sedang mencintainya, kerana Amiene Rev sering melayan secara VIP untuk setiap sahabat Amiene Rev.

Cadangan: Sila keluar dengan lebih daripada satu orang sahabat baik untuk mengelakkan salah faham. Contohnya, Amiene Rev dan dua orang sahabat baik Amiene Rev.

Amiene Rev juga sering menghubungi anak-anak dan isteri Amiene Rev apabila berjauhan dengan mereka.


Can be depended on to follow things through to completion
Seorang yang boleh dipercayai dalam melakukan sesuatu yang rumit. Amiene Rev sentiasa ada idea baru, dan selalunya sangat berguna dan menjadi penyelamat dalam hal-hal yang sangat sukar untuk diselesaikan.


Enjoy creating order, structure and schedules
Amiene Rev melakukan sesuatu berdasarkan strategi. Amiene Rev memang dilahirkan sebagai seorang pemimpin yang berkaliber. Isteri dan anak-anak Amiene Rev akan sangat menyayangi diri Amiene Rev. Ini kerana Amiene Rev mengatur sesuatu berlandaskan logik, realiti dan rasional yang menguntungkan semua pihak.


Enjoy interacting with people
Amiene Rev jujur dalam semua pergaulan. Sering merendah diri. Namun kerana sikap sporting Amiene Rev juga, menyebabkan sesetengah pihak merasakan mereka boleh mendominasi Amiene Rev (besar kepala dengan Amiene Rev). Amiene Rev digemari dan popular di kalangan rakan-rakan Amiene Rev. Tetapi awas, akan ada insan tertentu yang akan cemburu apabila melihat Amiene Rev tidak memberi tumpuan kepada mereka.

Cadangan: Sering memberi teguran untuk menyedarkan rakan-rakan yang sebegitu.


Warm-hearted and sympathetic
Amiene Rev hebat sebagai seorang kaunselor. Mudah mesra dan penyayang. Sikap penyayang dan pemurah Amiene Rev kadangkala boleh diperalatkan oleh orang-orang tertentu untuk mempergunakan Amiene Rev.

Cadangan: Jauhi golongan materialistik. Mereka cuma berkawan dengan Amiene Rev kerana wang dan harta. Elakkan pergaulan yang bermula dengan pertolongan Amiene Rev. Seringkali Amiene Rev akan didatangi oleh orang-orang yang berkawan dengan Amiene Rev kerana ada kepentingan untuk diri mereka.

Mereka ini biasanya cuma akan menghubungi Amiene Rev apabila ada keperluan untuk diri mereka dan biasanya akan tidak lagi menghubungi Amiene Rev selepas tidak ada keperluan.


Tend to put others' needs above your own need
Sebagai sahabat, kekasih, suami atau seorang ayah, Amiene Rev memang layak digelar hero. Lelaki sejati. Amiene Rev sanggup mengorbankan diri, wang dan waktu semata-mata untuk orang lain. Jika Amiene Rev memiliki isteri, pasti dia akan mengatakan Amiene Rev suami terhebat dalam dunia ini. Jika Amiene Rev memiliki anak, pasti mereka akan mengatakan Amiene Rev ayah terbaik dalam dunia ini. Amiene Rev juga sering menghubungi anak-anak dan isteri Amiene Rev apabila berjauhan dengan mereka.


Very good at giving practical care
Amiene Rev seorang care-giver. Sangat prihatin dan suka mengambil berat tentang orang lain. Amiene Rev juga sering menghubungi anak-anak dan isteri Amiene Rev apabila berjauhan dengan mereka. Masalahnya, ada sesetengah orang akan berasa terkongkong.

Cadangan: Ambil berat secara remote/jarak jauh sekiranya Amiene Rev mahu menjaga seseorang yang bersikap begitu, terutamanya anak-anak remaja. Namun, anak remaja juga sangat-sangat mahukan perhatian orang dewasa, jadi Amiene Rev boleh cuba menyeimbangkan pemberian perhatian kepada satu-satu individu remaja.


Very cooperative, good team members
Amiene Rev sangat bagus dijadikan rakan sepasukan. Seorang rakan sepasukan yang amat cemerlang dan menjadi rebutan ramai.


Practical and down-to-earth
Seorang yang merendah diri. Jika Amiene Rev seorang ayah, biasanya anak-anak Amiene Rev tidak akan ada rasa jurang antara Amiene Rev dengan anak Amiene Rev. Anak-anak Amiene Rev akan sangat rapat dengan diri Amiene Rev. Begitu juga jika Amiene Rev sebagai seorang dewasa dengan kanak-kanak atau remaja. Golongan muda akan sentiasa rasa senang dan tidak ada batasan untuk bergaul dengan Amiene Rev. Amiene Rev umpama seorang sahabat.


Value peaceful living and security
Amiene Rev sangat suka kehidupan yang damai dan bahagia serta selamat. Amiene Rev akan sentiasa melindungi keluarga Amiene Rev tidak kira di mana Amiene Rev berada. Amiene Rev juga sering menghubungi anak-anak dan isteri Amiene Rev apabila berjauhan dengan mereka.


Enjoy variety, but work well with routine tasks
Amiene Rev suka melaksanakan kerja dalam pelbagai versi. Kreatif. Namun masih boleh bekerja mengikut arahan yang diberikan oleh pihak atasan. Amiene Rev bagus sebagai seorang majikan, juga bagus sebagai seorang pekerja. Amiene Rev akan menjadi pekerja kesayangan di tempat kerja. Namun awas, Amiene Rev mungkin akan menjadi mangsa dengki. Untuk itu berhati-hati apabila berhubung dengan orang lain, dan berhati-hati dalam perkongsian maklumat.

Need approval from others
Amiene Rev sering melakukan muhasabah diri. Amiene Rev sering bertanya kepada orang lain mengenai pandangan mereka tentang diri Amiene Rev. Apa yang mereka suka dan tidak suka tentang diri Amiene Rev.

Ciri-ciri ini adalah antara ciri-ciri yang terbaik untuk Amiene Rev bagi membentuk diri Amiene Rev. Amiene Rev juga memberi peluang kepada orang lain untuk meluahkan perasaan mereka terhadap Amiene Rev dan Amiene Rev adalah seorang pendengar yang baik.


Receive satisfaction from giving to others
Amiene Rev berasa puas hati apabila menolong orang lain. Amiene Rev suka melakukan kebajikan, dan sering melakukan sesuatu tanpa mengharapkan sebarang balasan.

AWAS! Amiene Rev mungkin akan dipergunakan orang, jadi berhati-hati apabila menolong orang lain.


Live in the here and now - dislike theorizing about the future
Amiene Rev sentiasa berharap orang yang Amiene Rev kenal dan sayang sentiasa mendampingi Amiene Rev. Masa depan adalah menakutkan bagi Amiene Rev apabila Amiene Rev membayangkan orang-orang yang Amiene Rev sayang akan meninggalkan Amiene Rev pada suatu hari nanti.

Cadangan: Elakkan berfikir tentang masa depan. Dan pastikan Amiene Rev memiliki seseorang yang sentiasa dapat mendampingi Amiene Rev. Contohnya isteri.

SEKIAN LAPORAN MENGENAI PERSONALITI SIR AMIEN.