BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, September 20, 2009

Travian - Natar - Gaul - Rom - Teuton - Maklumat Lengkap

Format Maklumat Lengkap Mengenai Kemenangan Travian
Ini adalah Masa Keamanan, kerana tidak ada sesiapa akan menyerang anda.

KEMENANGAN: Anda ingin cuba bermain Travian?

Para pemain Travian yang dikasihi,

Setiap yang bermula pasti akan berakhir, begitu juga zaman ini. Sebaik sahaja Raja Sulaiman diberikan cincin, terukir diatasnya pesanan yang boleh mengambil semua kegembiraan dan kesedihan di dunia ini. Oleh itu, adalah sesuatu yang menggembirakan dan menyedihkan untuk kami mengumumkan yang dunia Travian ini juga sudah berlalu!

Keputusan: Matahari sudah lama terbenam, tetapi para pekerja kampung meneruskan kerja mereka dalam kedinginan malam, tanpa menghiraukan musuh yang tidak terkira yang sedang mara untuk menghancurkan segala usaha yang telah dicurahkan, mengetahui yang mereka sedang berlumba dengan masa dan ancaman terbesar dalam hidup mereka. Akhirnya, segala onak duri berkahir pada selepas seorang pekerja meletakkan batu terakhir pada apa yang disifatkan sebagai ciptaan terbaik dan termasyur yang pernah wujud dalam sejarah sejak kejatuhan Puak Natar.

Bersama dengan persekutuan "nama persekutuan", "nama pemain yang menjaga WoW" merupakan orang pertama yang berjaya menyiapkan Keajaiban Dunia, menggunakan berjuta-juta sumber dan juga melindunginya dengan beratus-ratus ribu askar yang gagah dan berani. Oleh itu, "nama pemain yang menjaga WoW" menerima gelaran "Pemenang Era Ini"!

"nama pemain A" merupakan pemerintah empayar peribadi yang terbesar, diikuti oleh "nama pemain B" dan "nama pemain C".
"nama pemain D" ialah penyerang paling gagah dan terkuat pada zaman ini, komander yang paling menakutkan.
"nama pemain E" ialah pembela yang cemerlang, membunuh musuh-musuhnya di pagarnya, melumurkan kawasan sekeliling kampungnya dengan darah mereka.

Kami berharap anda menikmati masa gembira seperti mana kami menikmati masa melayani pemain pemain dan syabas kami ucapkan kepada pemain pemain yang bertahan sehingga akhir.

Tulus Ikhlas,
Pasukan Travian Anda

CABAR DIRI ANDA BERMAIN TRAVIAN? KLIK DI SINI

Travian myx Server kelima Travian Malaysia iaitu s5.travian.com.my akan bermula pada hari Rabu bersamaan 29 Julai 2009 jam 00.01. Travian Cheats | Travian Scripts | Travian Strategy Travian Cheats - Travian Hack Codes Cheats - Travian for the Online Games You've come to the right place for Travian cheats! Cheat Freak has all the cheats, cheat codes, tips, tricks, hints, and unlockables you'll ever need WikiAnswers - How do you cheat in travian Cheat Codes question: How do you cheat in travian? there are several cheats on travian but none of them are excellent,the two i know are Travian Cheat Free | TravianCheatFree.com TravianCheatFree.com - Tons of FREE Travian game cheats and tips to help take your gameplay to next level. Travian Cheat Tools - Free Download Travian Cheat Tools Software Travian Cheat Tools · Travian Cheat · Travian Cheat Hack · Travian Cheat Helper · Travian Resources And Gold Cheat · Travian Tools travian 3.5 | cheat | bot manager | script This site contains information travian 3.5 ,cheat, manager bot, script.has been tested by my own. work 100% traviansoftware.com