BLOG DUKE AMIENE REV

Isnin, Disember 01, 2008

$$$ Buat Duit Dengan Mudah Dengan Hanya Berkongsi Pendapat $$$

Setiap hari, anda menulis sesuatu di blog anda. Anda menghantar SMS, anda berborak di internet. Adakah anda mendapat duit? Berapa jam anda melayari internet? 1 jam? Satu jam sudah lebih daripada cukup untuk anda membuat duit dengan mudah. Ya, betul!

Fikirkan, anda menghabiskan masa 2 jam sehari. Kadang-kala anda tidak tahu apa yang anda nak buat lagi di depan komputer. Anda berfikir-fikir, apa nak buat lagi ni? Alah, bukankah ada satu komuniti yang boleh memberi panduan kepada anda untuk mengisi masa terluang anda di depan komputer atau laptop tu, untuk buat duit. Tak ada apa-apa bebanan pun, cuma beri pandangan atau komen seperti biasa. Iya, seperti biasa.

Seperti biasa yang macam mana? Alah, anda hari-hari buka blog, baca blog, lepas tu komen. Macam itu ajalah.

KLIK DI SINI

Lebih daripada 50,628 muda mudi Malaysia telah aktif dalam komuniti ini dan saya rasa anda mungkin berminat untuk menyertainya.

Bagaimana ia berfungsi?

  • Anda akan dibayar apabila anda menjawab soalan selidik yang mudah. Jawapan anda akan membantu pihak-pihak tertentu untuk maju dalam dunia perniagaan dan kemasyarakatan.
  • Anda juga dapat bertemu rakan-rakan sekepala yang berkongsi minat, idea, dan hobi yang sama.
  • Anda berpeluang mempromosikan blog anda kepada berpuluh-puluh ribu ahli yang lain!
  • Anda juga boleh bertanyakan soalan atau menjawab soalan-soalan tertentu yang mungkin mampu menyelesaikan masalah dalam kehidupan seharian masing-masing.
Daripada anda menghabiskan masa melayari internet begitu sahaja, lebih baik anda sertai komuniti ini. Dapat juga menambahkan pendapatan. Sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit. Kali terakhir saya periksa, ahli-ahli komuniti ini sudah mendapat wang sekitar RM 72,305.

Kalau tak percaya, periksalah sendiri! Tak perlu susah-susah berfikir atau berasa ragu-ragu lagi. Periksalah sendiri. Klik pautan di bawah!