BLOG DUKE AMIENE REV

Ahad, Mei 18, 2008

Blook Gangguan Teksual ,Sabotaj 3 dan Jiwa Kacau

Nota: Entri ini sebenarnya ditulis lebih awal (17 Mei 2008) tetapi kerana adanya fungsi 'scheduled', maka entri ini akan disiarkan secara automatik pada tarikh 18 Mei 2008.

Saya tidak ada apa-apa yang hendak ditulis kerana sedang sibuk mencari idea-idea untuk projek terbaru. Oleh yang demikian, saya khaskan ruangan ini untuk semua blogger di Malaysia. Aha, ini entri khas untuk dua blook keluaran terbitan 2008.



Kulit Blook Sabotaj 3

Hanya RM15 (termasuk harga pos dalam Malaysia).
Untuk penghantaran seberang laut, bayaran pos tambahan akan dikenakan.
Sila buat tempahan melalui email kepada sindiketsoljah@gmail.com.

Untuk maklumat lanjut, sila ke: sol-jah.blogspot.com





Kulit Buku Gangguan Teksual

Nabil (Raja Lawak) pun sudah baca buku ini. Harga RM20.
Untuk maklumat lanjut, sila ke: gangguan.blogspot.com

Senarai Pengedar Blook Gangguan Teksual yang dapat dikesan setakat ini. Kalau tak ada di sini mungkin sebab stok yang ada pada pengedar blook itu sudah sold out. Yang di bawah ini pun mungkin dah sold out juga tapi setakat ni belum nampak secara jelas ada perkataan sold-out. Jadi, boleh cuba juga (kalau-kalau stok masih ada):

Aha, dan anda juga mungkin berminat dengan blook Jiwa Kacau. Sesiapa yang sebelum ini mencari tetapi tak jumpa-jumpa, ini ada berita baik untuk anda. Saudara Ayub Kelubi, masih menyimpan 6 unit blook tersebut. Blook ini terhad. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Encik Ayub Kelubi di blog beliau: ayobkelubi.blogspot.com