BLOG DUKE AMIENE REV

Jumaat, Februari 29, 2008

Salam 29 Februari: Kembali Mengunjungi Blog-blog yang Pernah Diulas

Hari ini saya sempat meluangkan masa berkunjung ke blog-blog yang pernah saya ulas sekitar dua lalu. Tiba-tiba saya rasa masa ini sangat pantas berlalu. Kunjungan pertama saya adalah Blog Allahyarham Pak Teh. Pak Teh sudah lama meninggal. Komen-komen terakhir adalah sekitar tahun 2007. Sayu terasa.

Kemudian saya beredar pula ke blog Orange 4 Kay yang sudah lama tidak dikemaskini. Apa khabar berita dia sekarang? Semoga telah beroleh ketenangan, kini.

Kemudian saya beralih pula ke blog Honeybiru. Blog ini kelihatan sunyi. Kak Sera sudah menyambut hari lahirnya yang ke-29. Selamat Hari Jadi Kak Sera.

Kemudian saya ke blog Abah Muiz. Abah Muiz bercadang untuk menukar nama blognya. Ini kerana dia akan mendapat seorang lagi anak tidak lama lagi. Alhamdulillah.

Dan kemudian lagi, saya menjamu selera mata di blog Che Tam. Nampaknya blog ini konsisten dengan resepi-resepi terkini. Terdapat iklan-iklan produk makanannya juga.

Blog En. Kassim Selamat kini sudah bertukar lagi. Sebenarnya sebelum ini pun saya ada mengunjungi blog beliau. Kemas blog ini, seperti dahulu.

Selepas itu saya berkunjung pula ke blog Nashrex. Menerusi blog inilah saya belajar mengenakan kawan-kawan dengan menggunakan si Peter.

Saya sempat berkunjung ke beberapa blog lagi, seperti blog Ais Putih dan Kak Noamie. Bulan Februari ini sungguh bermakna buatnya. Kehilangan yang menghasilkan kerinduan.

Tidak lupa juga saya berkunjung ke blog Catatan Si Kenit. Dia kini seorang jurufoto!

Sekian. Salam 29 Februari semua. Sekali dalam empat tahun. Selamat Hari Jadi bagi mereka yang lahir pada hari ini.

Esok sudah 1 Mac 2008... Malam ini perut aku sangat lapar... lapar dan lapar... dan lesu..