BLOG DUKE AMIENE REV

Khamis, Februari 21, 2008

mAmAzIe79lOvEsMiles si plagiat

Berikut adalah balasan mesej daripada seorang ahli RC, selepas saya menegurnya mengenai perbuatan plagiat yang beliau lakukan. Lihat betapa jahilnya dia dalam hal-hal menghormati karya saya. Sebuah puisi saya di blog ini, diambilnya, dan nama saya dipadamkan. Beliau menyiarkan karya tersebut seolah-olah karya saya itu, karya dia.

Semoga pihak Rakan Cyber mengambil tindakan sewajarnya ke atas dia. Mesej yang dihantar oleh mamazie selepas saya menegurnya, membuatkan saya berasa terkilan.

Balasan mesej SI PLAGIAT aka MAMAZIE adalah seperti berikut:

VIEW MAIL

FROM: mAmAzIe79lOvEsMiLeS
DATE: 21/02/2008 10:38:12
SUBJECTS: Re: Anda Telah Melakukan Kesalahan berkaitan Copyright Material
di rakan cyber ini, bukan satu pencerobohan hak sesiapa. Andai saya ingin berkongsi kata-kata dan punjaga dari seseorang yang saya tidak kenal, ini tidak menyalahkan hak sesiapa.

Untuk makluman anda, saya begitu tragis dengan kata-kata anda. So, tidak salah seandainya, saya meminati nukilan anda dan saya masukkan dalam blog saya.

Harap maklum!


PERKEMBANGAN TERBARU: Pada 22 Februari 2008, dengan kerjasama pihak Administrator Rakan Cyber, karya saya yang telah diplagiat oleh mAmAzIe79lOvEsMiLeS telah dipadamkan dari entri blognya. Terima kasih saya ucapkan kepada semua staf Rakan Cyber yang terlibat dalam membantu mengembalikan kegembiraan saya.

Buat semua peminat dan penyokong, saya harap anda semua tidak lagi membenci atau mengutuk mAmAzIe79lOvEsMiLeS. Setiap manusia tidak dapat lari daripada melakukan kesilapan. Saya di sini telah memaafkan dia biarpun belum ada maklum balas terkini daripada beliau.