BLOG DUKE AMIENE REV

Jumaat, Ogos 24, 2007

Satu Juta Dolar Untuk Dimenangi. Berita Baik untuk Semua Pengamal Paranormal dan Psikik


Rakyat Malaysia dikejutkan dengan pelbagai perkara paranormal di sekitarnya. Malaysia memiliki ramai manusia yang memiliki keupayaan mistik, psikik dan sebagainya. Buktikan kebolehan anda. Anda akan dibayar satu juta Dolar Amerika untuk berbuat demikian. Sahut cabaran ini. Jika anda pengecut, abaikan saja.

ONE MILLION DOLLAR PARANORMAL CHALLENGE
Cabaran ini untuk yang ahli atau pakar paranormal yang berani sahaja. Berani untuk menegakkan kebenaran. Jangan banyak alasan, satu alasan saja sudah membuktikan anda seorang pengecut.

Kenapa perlu alasan sekiranya anda sudah berulangkali menggunakan kuasa paranormal anda untuk mengubati orang lain. Malah ada yang menjadikan kebolehan luar biasa ini sebagai perkhidmatan berbayar. Itu yang tak tahan tu. Jadi selama ni anda menipulah ya? Kalau anda benar, sahut cabaran ini.

Eh, takkan nak beralasan lagi? Kata pakar, kata pengamal dalam bidang ini. Tak faham Bahasa Inggeris? Belek kamus dan sahut cabaran ini.

Klik d sini SEGERA!

Maaf kalau ada yang terasa, mesej ini disampaikan kepada sesiapa yang menggunakan kebolehan luar biasanya sebagai perkhidmatan berbayar.