BLOG DUKE AMIENE REV

Rabu, Disember 20, 2006

Petua Kelakian Dan Seksologi

Petua : Melawaskan Kencing
Untuk melawaskan kencing, ambil beberapa biji lobak putih campur dengan batang kangkung bersama akarnya, direbus sekali. Selepas air itu menjadi suam, amalkan meminum air itu. Insya-Allah sekiranya seseorang itu baru hendak menjadi penyakit batu karang, ia akan memecahkan batu karang tersebut. Sekiranya tidak ada, ia mencegah dari mendapat penyakit batu karang.


Petua : Masalah Bau Badan
Tawas dapat membantu mengelakkan bau badan yang keterlaluan. Selepas mandi, ambil seketul tawas. Sapukan air ke tangan dan sapukan tangan ke permukaan tawas. Selepas itu sapukan pula tangan ke badan. Insyallah, bau badan dapat dikurangkan. Elakkan menyapu ketulan tawas terus ke badan kerana permukaan tawas yg tidak licin. Ini mungkin akan mengakibatkan luka-luka kecil.


Petua : Menguatkan Tenaga Batin Si Wanita
Bagi wanita yg mahukan lebih tenaga sewaktu bertarung dengan si suami amalkan petua ini selama 3 pagi berturut-turut:

Hendaklah bangun tidur sebelum si suami terjaga (Peringatan: petua ini tidak akan mujarab sekiranya si suami sudah terjaga), rendamkan 3 jenis daun bunga yang berasingan, (sebaiknya bunga yang berlainan warna) bersama dengan sedikit madu asli ke dalam sebaldi air suam selama 30 minit. Mandi menggunakan air ini. Selepas itu barulah kejutkan si suami untuk mengetahui hasilnya.


Petua : Menguatkan Dan Membesarkan Zakar
Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke bawah antara kedua belah kaki. Tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari (apabila mandi pagi, tengahari dan petang) nescaya dapat membantu membesarkan, memanjangkan saiz dan menguatkan serta mengeraskan zakar anda.


Petua : Tambah Tenaga Jimak
Untuk menambahkan tenaga semasa bersetubuh di mana sila amalkan petua berikut:

  1. Kalau nak buang air besar jangan seiring dgn air kecil. Oleh itu kalau hendak buang air besar maka air kecil harus ditahan dan tarik nafas, begitu juga sebaliknya. Yang penting jangan buang kedua-duanya sekali.
  2. Amalkan dikepalkan sebesar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan.

Petua : Menguatkan Zakar ketika bersetubuh
Caranya amat mudah dan senang diamalkan iaitu:
  1. Sediakan segelas susu dan dicampur isi jagung 3x sehari atau lebih (amalkan).
  2. Sediakan segelas susu dan buah kismis (amalkan) 3x sehari atau lebih.
  3. Sediakan segelas susu dan kacang hijau yang dah direbus (amalkan) 3x sehari atau lebih.
Amalkan setiap yang disebut di atas selama tiga hari berturut-turut. Insya-Allah, terbukti hasilnya nanti untuk kelakian anda.


Petua : Lelaki Lambat KeluarAir Mani
Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri. Petuanya bila saja rasa air mani itu keluar, maka tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh, dan lakukan hingga seterusnya. Insya-Allah anda akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.


Petua : Senaman Kuatkan Tenaga Batin
Untuk menguatkan tenaga batin lelaki caranya ialah, apabila bangun dari tidur,ambil sedikit air liur dari lelangit kemudian sapukan di kepala zakar. Perlu lakukan senaman tenaga batin, caranya:
  • Duduk bersila, tarik nafas sepenuhnya dan tahan nafas kemudian bongkokkan badan sampai mencecah kaki, bilang 7 detik, bangun dan lepaskan nafas secara perlahan-lahan.
  • Dalam keadaan duduk bersila tadi, lunjurkan sebelah kaki kanan atau kiri, kemudian tarik nafas sepenuhnya tahan nafas 7 detik, cuba sentuh silang kaki yang dilunjurkan tadi sebanyak 7 kali.

Petua : Menguatkan Zakar
Sebelum bersetubuh, basuh atau rendamkan zakar dengan air suam selama beberapa minit. Ini akan menguatkan dan menegangkan lagi zakar anda.


Petua : Melambatkan Pancutan Air Mani
Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah, selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk, tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Sebelum diminum digalakkan mengunyah asam keping untuk mengurangkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum berjimak. Petua ini amat berkesan untuk melambatkan melambatkan pancutan air mani. Namun ia bergantung kepada keadaan mental individu. Semua ini terserah kepada ketentuan Allah.